2021年1月31日 星期日

字母蛋糕班@20210131


2021年1月31日(星期日)

今日帶大頭妹去學整蛋糕,是一個Facebook page全職媽媽開的蛋糕班,疫情前我一直有看她做比小朋友帶返學的飯盒,但不知道原來她有開蛋糕班。

今次學的是「字母蛋糕班」,我之前跟她學過「牛油檸檬蛋糕」,非常非常美味,不過上次老師說牛油蛋糕班主要教技巧,所以沒有帶大頭妹,老師推介我參加字母蛋糕班,會比較適合小朋友,小朋友參與度比較高,今次的蛋糕有8成都是大頭妹整,我只是負責唧忌廉。


好認真!


有圖有真相,除了頭幾粒是我唧,之後老師唧咗幾粒(最靚個幾粒),其餘都是大頭她自己做。

做完蛋白餅就開始做海綿蛋糕🍰。


大個女啦,自己揸刀👍🏻!

唧忌廉的時候我有幫手,因為是雪凍了的忌廉芝士忌廉有少少實,要少少力,大頭妹永遠好似無食飽飯咁,唧咗幾粒話唔夠力,要我幫手。



蛋白餅出爐啦!好脆呀!


完成!


老師影得好靚!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...