2023年1月16日 星期一

好朋友生日飯@喰樂



中學同學嘅生日飯,由中一開始同班起計,我地認識了30年有多!人老了,份外珍惜學生時期的友情,所以就算平時有多忙,一年兩次的生日飯都一定不會錯過!

這餐生日飯就由11月一路推到1月,中間我中了Covid,然後又到大頭妹考試。

之前在OpenRice 見到推介sukiyaki 介紹這間觀塘工廠大廈入面的隱世sukiyaki 餐廳,一共就4張枱,環境比較靜,適合靜靜地傾計,我又超愛吃sukiyaki ,所以就試試。

前菜十分豐富,有自家製牛肉餃子、醃牛蒡、吞拿魚蓉壽司飯










佢有4個套餐,價錢$398-498,有專人煮,唔洗自己動手,我地揀咗C餐,有澳洲和日本和牛。




仲有一個雜炊,真是飽到上心口。


最後仲有甜品,今日是豆腐雪糕。


喰楽    
網址: https://s.openrice.com/QrbS0nNiA00~u_4rQAQ
地址: 觀塘開源道60-62號駱駝漆大廈3期9樓H號舖
電話: 34279059

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...