2010年5月13日 星期四

我返嚟啦﹗

我返嚟啦﹗其實噚日就同大頭妹返咗屋企,不過實在太累,所以出BLOG的責任仍然交比阿旺負責﹗今日好好多啦﹗可以自己出一個短 BLOG,因為想比多少少時間阿旺陪下大頭妹 (他出一個BLOG要花2-3小時...)﹗在醫院我就陪足大 頭妹3日2夜,阿旺只可以見大頭妹2小時﹗
大頭妹: 我返屋企啦﹗大家覺唔覺我有啲黃呀?媽咪話自己好肉酸不上鏡啦﹗(實情是阿爺冇影媽咪﹗)
阿旺一直都唔敢抱大頭妹﹗不是有人"過手"比佢,佢不敢自己去抱大頭妹,見餵完奶奶,比阿旺抱一抱啦﹗其實沒有幾多時間比阿旺抱,大頭妹依家食媽媽 奶,一日24小時要餵8-12次﹗即是最少3小時一次,每次30分鐘﹗仲要最初最初的時候餵得越密越好,即是要餵足12次﹗每2小時一次﹗中間仲要換片 片...所以留到比阿旺的時候少之有少﹗
一開始抱的時候...完全硬晒﹗仲好似好驚 "大頭妹" 咁﹗
之後起碼識笑啦﹗
仲夠膽 "惜惜"﹗(因為大頭妹食飽奶熟睡中嘛﹗)
哈哈...我的4日3夜生產之旅要整理下﹗阿旺又叫我唔好出我的舊BLOG...(已經寫好架啦﹗不過阿旺想個BLOG UPDATE啲喎﹗),佢好似唔記得咗個BLOG是我的﹗我用咗傻夫婦個名咋﹗佢之前...寫過一篇BLOG咁大把...依家竟然想影響我個BLOG的編 輯主權﹗不過見大家都咁鍾意阿旺的幾篇BLOG...今次就聽佢講一次啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...