2018年10月13日 星期六

傻夫婦京都大阪奈良7天親子之旅【行程篇】

去完旅行一個星期,要開始寫遊記,唔係好快唔記得啲細節﹗今次第一次同大頭妹小丸子去大阪﹑京都﹑奈良,係我同阿旺去HONEYMOON 的地方,不過好可惜,我睇返之前的 BLOG,可能係YAHOO 搬過嚟時搬得唔好,依家 HONEYMOON 的BLOG,只有文字,無晒相了﹗

先睇下我今次的行程:
Day 1: Yodobashi/ 西松屋/ 錦市場/ 京都塔/ Daiwa Roynet Hotel Kyoto Ekimae
Day 2: 夢館和服外拍/ 奈良東大寺餵鹿/ 志津香
Day 3: Legoland/ 聖瑪麗亞號/ 海遊館/ 天保山麼天輪/ 溫野菜
Day 4: 宮崎和牛鐵板燒/ Spa World 溫泉/  御宿野乃酒店
Day 5: 黑門市場/ 難波shopping/ 大阪城公園/ 國產牛燒肉放題
Day 6: 枚方公園/ 釣船茶屋
Day 7: Kids Plaza Osaka/ 蟹道樂/ 難波shopping 


DAY 1: 關西機場>京都>YODOBASHI>錦市場>京都塔


京都站前的 YODOBASHI 真是超級大,剛好就係我地入住的酒店旁邊,所以未有得 CHECK IN 之前就去逛逛﹗3/F 半層都是賣玩具,樣樣都睇下的話3小時都行唔返出嚟﹗


4/F 有間西松屋不過就唔係好大,我都買咗睡衣比大頭小丸﹗另外都有幾間賣衫,不過我就無行﹗



中午就出發去錦市場﹗



我個人喜歡錦市場多過黑門市場,黑門市場實在太多人﹗



食完午餐就差不多時間可以返酒店 CHECK IN休息一陣,再出去【京都塔】上壽司WORKSHOP,其實有好多唔同類型的WORKSHOP,好似和菓子﹑手工藝之類﹗

https://www.kyoto-tower-sando.jp/tw/


DAY 2: 夢館和服外拍> 奈良東大寺餵鹿> 志津香


今日BOOK咗【夢館】和服外拍,本身驚打風落雨,點知不知幾好天,仲曬到暈,所以一影完相,我地都即刻返去夢館換衫,無再去其他地方影下相,如果唔係可以去清水寺﹑八板神社行下﹗



換完衫返酒店食啲野,就出發去奈良啦﹗去奈良就當然係去餵鹿啦﹗


東大寺



晚餐去咗【志津香】食釜飯﹗



Day 3: Legoland>聖瑪麗亞號>海遊館>天保山麼天輪>溫野菜


第3日本身的行程是去嵐山﹑清水寺,不過朋友前2日去完,話天氣太熱,連小火車都停駛,所以我都轉玩室內場,將原本DAY 5的行程轉上嚟﹗


今日其實仲係住京都,要坐JR出返大阪,之後買咗大阪周遊卡,因為今日的行程,用周遊卡都係免費/ 有入場優惠﹗


首先係LEGOLAND,憑周遊卡免費入場,所以小朋友都要買啊,不過大阪的LEGOLAND比東京的還要細。



之後再坐聖瑪麗亞號...都係免費...不過我坐完覺得免費都唔好浪費時間...



之後爸爸帶埋2個去海遊館,不過我地買飛時唔記得SHOW周遊卡...好似都有 200YEN DISCOUNT﹗





佢地去海遊館時,我就自己行下天保山個商場,不過無咩野行,最吸引已經係SERIA,另外仲有間藥房。等佢地行完海遊館,我地就一齊坐天保山麼天輪﹗



之後出返梅田食【溫野菜】,不過我地成 9:00先到,9:30先有位,11:00 就收,所以食唔足2小時,而且第一ROUND侍應係會拎晒全部肉類每人每樣一碟,結果係好多好多豬肉...我唔好豬...所以覺得呢餐麻麻地﹗


Day 4: 宮崎和牛鐵板燒>Spa World 溫泉大世界>御宿野乃酒店


今次旅行只是book咗 2間餐廳,呢間係其中一間,不過我原先book lunch time,就係諗住 lunch set平啲,結果我無睇清楚星期,原來今日是星期六...weekend無lunch set,咁早知book dinner time,會有多啲唔同的 set 揀,呢餐係我食過最貴的lunch,哈哈哈,不過真是超好味。


食飽飽岩岩到酒店 check in 的時間,返酒店換好泳衣就出發去【Spa World 溫泉大世界玩水﹗

http://www.spaworld.co.jp/china/ 
 

其實小朋友玩的地方唔算大,夏天好多公園都會有玩水的地方,都好似比呢度大,不過呢度就可以浸埋溫泉。

 


Day 5: 黑門市場>難波shopping>大阪城公園>國產牛燒肉放題

今次阿旺問可唔可以比個訓到自然醒的旅行比佢,以往多數我地的行程都是 8:00 - 11:00,佢話辛苦過返工﹗今次 plan 行程時,真是『輕手』好多,佢今次終於有得自然醒,再去黑門食個 brunch!




黑門多生冷野,唔太岩小朋友食,之後同佢地去 【GRAM】,果然係食唔到梳乎厘pancake,應該要一早去排,不過普通 pancake的味道都唔錯﹗


食完就去行難波0101,比少少時間我 SHOPPING,嚟到DAY 5,先有少少時間比我去睇下野﹗


之後就出發去大阪城,本來都想同大頭小丸去睇下大阪城,不過一比佢地見到個公園...仲點會行15分鐘去睇個城﹗



玩咗一陣,雖然都已經4:00幾,都仲係太晒,我地就去旁邊個 playhouse,1700yen可以玩全日,我地5:00入去,7:00關門,有少少尷尬,玩1個鐘又一定唔夠,就比1700yen,比佢地玩到關門啦﹗ 





玩到 7:00天未黑,再去出面免費個公園玩一陣,9:00返到難波,忽然諗下有冇機會 walk in 食到【國產牛】,9:00 walk in,要等到 9:40 先有位,又係 11:00收,不過最後都食咗,真是好好味,以呢個價位嚟講任食真是好抵食﹗﹗﹗



Day 6: 枚方公園>釣船茶屋

今日約埋『國皇之家』一齊去枚方公園。


全部遊戲都唔洗排隊,真是玩得好爽﹗ 上次去長隆時 MANCENT 已經話想玩,今次終於玩到﹗2個爸爸仲一齊上去玩,玩完落嚟話想嘔﹗


之後一齊去釣船茶屋,一早就EMAIL訂了枱,見都幾FULL,不過都真係好多香港人﹗



刺身都真是幾正﹗



食飽再去行下心齋橋﹗


Day 7: Kids Plaza Osaka>蟹道樂>難波shopping>關西機場


最後一日啦﹗真係唔捨得起走﹗今日都是小朋友行程,去 Kids Plaza Osaka﹗



都有好多唔同的遊戲玩﹗



仲有『兒童村』玩職業遊戲,當然就無 KIDZANIA 咁專業啦﹗





最後一餐去食蟹道樂﹗





最後坐南海電鐵去機場﹗





7日的行程完結啦﹗我會再分日子寫詳情的BLOG,大家等我呀﹗


2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...