2021年3月18日 星期四

親子烘焙時間Basque Burnt Cheesecake (附食譜)


最近又開始整甜品,疫情期間在家工作,時間好用了,最少慳好多交通時間,整下蛋糕,有得食,又有得玩,是一個好好的親子時間,我通常不會整太複雜,太複雜我自己都唔識整😂,所以兩個女可以完成大部份步驟!

今次整Basque Burnt Cheesecake,主要是因為在YouTube 看到有人用muffin模整,size剛好用來做小食、下午茶、早餐,看看食譜,原來和我以前整的New York Cheesecake 差不多,只是將牛奶換成忌廉,再加了麵粉。

小丸子比較沒有耐性,通常整到一半就走,除非有得偷食。

由於小丸子無耐性,所以小丸子先開始。


大頭妹剛好相反,好有耐性。

材料其實好簡單,全部超級市場都買到。


Basque Burnt Cheesecake食譜
材料: 
忌廉芝士    250g
糖              60g
忌廉          150ml
麵粉           5g
雲呢拿香油 半茶匙
檸檬汁        1茶匙 (我用了一片檸檬的檸檬汁)
蛋黃           1隻
雞蛋           1隻

做法:
1. 預熱焗爐至220度
2. 忌廉芝士 (室溫) 打至軟身,加入糖打至滑身 (沒有糖粒) 
3. 分2次加入蛋,攪至混合 (加蛋黃後最不要用electronic mixer)
4. 加入檸檬汁和雲呢拿香油 ,逐少加入忌廉攪至混合,最後加入麵粉
5. 入焗爐以220度焗30分鐘 (因為爐溫有異,最好於25分鐘後睇火)

完成啦!顏色好靚呀!

小丸子試完味話好好味😋。

我今次用muffin模,我覺得下次可以用深少少的模,應該會更creamy,或者整6個instead of 9個,我起初驚會漏出來。


第二天做早餐,小丸子話雪凍了更加好味!



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...