2021年3月13日 星期六

午餐@Holly Brown


返工的日子,如果約人吃午餐,我都喜歡到Holly Brown,價錢不太貴$150-200@,坐得尚算舒服,可以訂枱不用等位,食物質素中上,最重要甜品可以揀雪糕🍨,這點對我來說非常重要😆!

我今日點了牛扒餐,其實我基本每次來都是吃牛扒餐,不是因為這裡的牛扒特別好味,只是我喜歡吃牛扒。我都有一段時間沒有來,加了價,現在牛扒餐是$198包餐湯/沙律、主菜、甜品、餐飲,中環區來說都算抵食。

今日的餐湯是意大利什菜湯。

熱檸茶

牛扒配薯菜,牛扒的份量都ok,不會太細。

最後仲有雪糕,可以自己揀味道,有大約10款,另外都可以揀蛋糕,都有2-3款,甜品的選擇比主菜更豐富!

Holly Brown
網址: https://s.openrice.com/QrbS0WBa000~u_4rQAQ
地址: 中環士丹利街22號地下
電話: 28699008

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...