2015年7月9日 星期四

意大利童鞋 GUSELLA


早前應意大利童鞋 GUSELLA 的邀請參觀佢地位於利園的門市﹗其實我自己都成日行利園睇下靚靚童裝,不過就行多買少啦﹗哈哈哈﹗BUDGET 有限嘛﹗

GUSELLA 的童鞋,大部份都是在意大利,人手制做,而且是全真皮﹗BB鞋仲有 "刻" 名服務,價錢是有少少貴 (對我來講),但如果我早點認識呢個品牌,我相信都會買一對比大頭妹同小丸子,作為佢地第一對鞋留個記念﹗
以下都是我的心水推介,真是超級靚呀﹗

閃閃鞋﹗真身真是非常閃呢﹗
呢個 "芥辣黃" 真是好型﹗呢個款是 SIGNATURE ITEM,所以有好多色揀架﹗

男孩子款都唔錯架﹗幾SMART﹗

咁多靚鞋仔,真是睇到媽媽花多眼亂﹗
會見到 JUNIOR 的童鞋後踝位都包得比較高,主要都是保護腳仔嘅﹗
返學鞋都好靚﹗唔講唔知,原來意大利小朋友的返學鞋是 "深藍色" 架﹗

紅鞋子...是女孩子的 MUST HAVE ITEM﹗

呢對是依家流行的款式﹗

 Gusella地址:銅鑼灣恩平道28號利園二期224號舖
Website:www.gusella.com
Facebook:https://www.facebook.com/gusellahk


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...