2022年8月9日 星期二

是日晚餐:三色椒牛柳粒 青豆炒粒粒



WFH的時間特別好用,而家公司一星期有2日可以WFH,我有時會自己煲湯煮飯,lunch time煲落湯,6:00pm準時行入廚房準備晚餐,7:00pm就有得食!

是日晚餐:舞茸姬松茸腰果素湯、三色椒炒牛柳粒、青豆炒粒粒、荷包蛋飯。

中午lunch time 時間就煲落湯。


今日的晚餐有:

三色椒炒牛柳


青豆炒粒粒


舞茸姬松茸腰果素湯


荷包蛋飯 - 大頭妹小丸子的最愛


我預備晚餐通常都是一肉一菜一湯,然後因為想上枱都是熱,就要預計一次流程,我仲要計埋洗鑊的次數😂,所以今日煮這2個餸的流程: 

炒青豆,加少少鹽、酒(去青味),之後加少少水/ 雞湯焗一焗,盛起備用。(青豆小丸子有份切,佢切時我都行出廚房,想比佢自己試下,點知工人姐姐又行埋去睇到實)


冬菇切粒用少少豉油、糖,麻油醃好(我中午煲湯時就醃),連同菜圃粒一起炒。炒完可以洗鑊啦。


半制成品,仲要加叉燒,等老公入門口先開始煮,上枱就熱辣辣啦!


Aeon逢星期三會做特價$99,平時其實都是$119,平$20,師奶心態逢星期三都會去買。


煮之前用少少鹽、胡椒醃,再切粒。


三色椒切塊,加少少鹽炒起備用。


老公返到可以開始炒牛柳粒,先加入肥的,紅色的是紅蔥頭。


加入其餘的炒至7-8成熟,加入汁料(豉油、糖、清酒),再加入三色椒,最後加入生粉獻。


最後唔洗鑊,直接炒叉燒,再加入青豆粒粒炒勻就可以上碟啦!

點解要出個blog,因為我要讚下我自己,雖然近年少煮,但都keep到好習慣,今餐全部的廚餘。


邊煮邊洗,唔留手尾比其他人,以前是我煮老公洗,最初的時候佢成日投訴我,煮完一餐好似打仗咁!


今日煮完只淨下裝叉燒的膠盒。


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...