2022年8月5日 星期五

傻夫婦暑假九州親子遊Day4「別府駅Italian Tomato」@20190718



2019年7月18日

一個旅行,寫足3年,今年暑假繼續無得去旅行,繼續寫咗當去咗!到底我哋的生活,幾時先可以回復正常?!

今次行程的重點項目之一「由布院之森」,九州有好多特色列車,之前就講過,我因為計錯時間,買了3天的火車票,所以由福岡去由布院坐了巴士,好彩坐到「由布院之森」已經差不多值回票價,所以去到由布院當日就即時預訂。



小丸子仍然是小丸子的時候!






原來列車上有B-speak蛋糕賣,不過只有原味,我哋前一日已經食咗,所以沒有買了。


















去到別府已經好肚餓,隨便在車站入一間餐廳,竟然都好好味!Italian Tomato 的午市套餐,意粉、蛋糕、飲品才1100yen。


意粉超美味!





























沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...