2022年8月17日 星期三

是日晚餐:茄汁豬扒 薑蔥鮑魚



今次又睇下我的恆心,可以維持寫幾耐?!

點解最近咁勤力煮飯?因為大頭妹小丸子都開始大,我哋間屋得2房,開始唔夠住,其實有少少想唔用工人,當然都唔會係而家,工人剛剛先續約,完埋今張約,小丸子剛好升中學,所以最快都2年後。我打算多啲做下家務,習慣下唔用工人,好過突然一日唔用,發現原來根本搞唔掂,不過阿旺話用開工人,根本無可能唔用,2個女上中學,功課更加多更加忙,佢地唔做就是我地2個做⋯⋯

今日星期日,帶大頭妹小丸子去學游水,中間就去買餸,見到鮑魚$50/6隻幾抵(其實日日都呢個價),好耐無煮過比小丸子食,簡簡單單煮個薑蔥鮑魚,炒秋葵、紅椒墊底。另外再煮個茄汁豬扒,大頭妹鍾意食。

薑蔥鮑魚


紅蘿蔔粟米花膠湯


我今次好認真,用齊薑蓉、蔥白去醃!


煎起豬扒備用,食之前再加茄汁煮返熱!


第一個步驟漏咗影,其實我先炒秋葵和紅椒,又後爆香薑蔥就可以煎鮑魚。


煎到8成熟就放返啲秋葵落去炒,吃辣的,其實可以加少少 XO醬。


另一邊豬扒回鑊,加入茄汁料煮至杰身就可以!


諗住copy and paste返茄汁豬扒個食譜,先發現原來我無寫過?!咁算啦⋯有人想要先再寫😅,懶。 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...