2023年8月10日 星期四

京阪神2023 Day2 宮崎牛鐵板燒、Spa World、魚心壽司



2023年7月18日(星期二)

今日無特別行程,只是book咗宮崎牛鐵板燒,打算下午去Spa World玩下!SpacWorld其實上一次都去過,有得游水,又有得浸溫泉。今次主打hea 遊,但可能年紀大,玩完一日USJ都得返半條人命。

小丸子尋日就想食,不過下午時排長龍,晚上返去就剛剛閂門,所以食唔到,今朝經過剛開鋪就即刻買!








上次去福岡都食過,上上次去大阪都食過,今次第3次去!同一間餐廳要去3次,就知道正啦!


大阪的價格比福岡貴,但真係每一道菜都好好味!


凍粟米湯


另外加的龍蝦和鮑魚。


真係好好味🤤!












睇下小丸子個樣就知佢好滿意!




食飽飽返酒店攞泳衣就出發去Spa World。










小丸子每次見到呢啲攤檔都話要玩!


連續食咗2餐牛,今晚食壽司,係google map搵間近近地,又唔多負評的。

好彩仲早,去到剛剛入到第1 round,見之後要排隊!質素都唔錯,價錢算中等,主要都係日本客人。


















食完去Starbucks 飲杯野,我就去行藥房,阿旺同2個女去行Donki。




行完返酒店食免費拉麵!


小丸子對呢度的拉麵念念不忘!




Day 2 完結!

宮崎牛鐵板燒:

魚心:

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...