2023年8月19日 星期六

京阪神2023 Day 7 & 8 京都烏丸 Pokémon Centre



2023年7月23日(星期日)

最後2日夾埋一齊寫啦,因為最後一日其實12:00幾機,我地一早起身就要出發去機場啦!

今次真係無咩預時間比自己shopping, 去到尾2一日,一定要行下街,所以我地兵分2路,我去行京都大丸,爸爸同大頭妹同小丸子去京都Pokémon Center,佢地話京都Pokémon Center比大阪更多遊戲機,最後佢地玩咗2個鐘!

京都風味拉麵,雞+鴨湯!




我今次行咗間 Daiso的 300yen店,真係好抵買,我買咗把 700yen的超細遮,又買咗個 300yen 的保冷環保袋!


就係呢個!非常好用,岩我lunch time 去買餸,買完放公司雪櫃,走時再帶返屋企。


玩咗2個鐘都唔叫攰!


最後仲成功扭到爸爸買公仔⋯⋯




晚上去返京都站食晚餐!京都塔下有個 food court,我地上次去京都都去過,有大起水產壽司、弘燒肉、燒鳥、炸雞!












想係香港搵但搵唔到,見佢寫脂肪、糖吸收抑制。




Day 7完結!


2023年7月24日(星期一)

起身就出發去機場啦!




Hello Kitty 列車。




Day 8 完結!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...