2023年8月21日 星期一

傻夫婦暑假九州親子遊Day3「由布院 釜飯心」@20190717



哈哈哈,我今年大阪之旅的blog都寫完啦!可以繼續寫返我2019年的福岡之旅!不過有啲相仲係電腦未upload,而我部電腦又壞壞地,我已經好少開,所以我估最後都係爛尾收場⋯⋯

前文提要,因為我搞錯日子,買了3天的鐵路票,所以去由布院要另外買巴士票,其實買鐵路都可以,已經唔記得點解要坐巴士,應該係因為平啲!

巴士站其實就係博多站旁邊。


巴士站有 locker ,但好似最多 keep 3日,所以我哋去 4日又用唔到,好彩最後我地住的日航酒店幫我地 keep,仲免咗我地儲存行李嘅費用。










2個女自細比我訓練到上長途車就瞓!





只係帶咗一件手提行李去由布院同別府,去到由布院車站就lock 起先,一陣再坐酒店車上山。



呢間由布院斧飯心真係好好味,lunch time時間要排一陣,我地係附近行下。


好抵食!






我平時鍾意牛多啲,但我記得呢個雞好好味!










食埋家姐個碗!






由布院 釜飯心 - 站前分店
日本〒879-5114 Oita, Yufu, 湯布院町川北5−3
https://goo.gl/maps/oa4WXMznV8qaCFKV9

之後我地兵分兩路,爸爸帶2個女去睇貓,我就去睇金鱗湖。












天氣唔好⋯⋯

等酒店的車嚟接我地上山啦!


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...