2023年8月1日 星期二

京阪神2023 Day3 Universal Studios Japan




2023年7月19日(星期三)

之前去過2次大阪,都沒有去過Universal Studios,因為本身不是太好入面的 characters,今次去完全是因為Mario Land,結果我發現比我想像中好玩,都真是好值得去。

今次我在日本網站買飛,我髮型師教路,話日本網站買fast pass可以選擇時間,而且時間比較好,如果在Klook 買,沒有時間選擇,通常都是黃昏時間才入Mario Land。另外日本網站可以入會,生日月入場仲有額外discount,不是太多就幾百円,但是全部人有份,加埋都過千円的。

去到大門小丸子急不及待入場,不肯來個大合照。

我們Mario Land的入場時間是10:30 ,所以9:00入場後先去Wonderland玩。




Snoopy Studios 是一個有冷氣,又有凳坐的地方!對家長來說十分重要!而且好多靚靚影相位!




玩一陣就夠鐘入Mario Land,一入到去大頭妹同小丸子都好興奮!我們買了四張fast pass,大人不玩可以給小朋友玩,是不記名的,所以我和阿旺就沒有玩,留比大頭妹和小丸子玩多一次。


當日好好天,所以影相出來真的很夢幻!


入場剛好有表演。


第二站是Harry Potter,又真是好好好靚!


藍天白雲


今次大頭妹都好大膽,全部機動都有玩,Harry Potter這個都幾恐怖!排隊的時候就有一個小朋友在一旁哭⋯⋯


由於完全沒有做任何攻略,都是買了fast pass就hea玩,玩的時候發現完全沒有lunch time,因為fast pass都是一個遊戲接一個遊戲,最後差不多2:30先食午餐!








之後去玩多啦A夢,我覺得我好似騙了大頭妹,排隊時見到好多小朋友,我仲話應該唔刺激,結果我玩完差不多嘔,有一點暈車浪的感覺!


Fast pass四個遊戲的最後一個,可以揀Jurassic Park或者Spider-Man,我們不敢挑戰Jurassic Park,所以選擇了Spider-Man,有一點點似迪士尼Iron Man 個game,這個算是最溫和啦 (不計Mario Kart)! 


終於玩完四個fast pass的遊戲,我們可以自由選擇自己想玩什麼,試了抽多一次入Mario Land,不過失敗了!就再入一次Harry Potter,入夜更有氣氛!


玩完shopping完,8:00走,出到去每間餐廳都要排隊,所以如果爸爸不用shopping,可以先派爸爸去排隊,最後我們選了和幸,都差不多排了30分鐘!










出面的 shops好似收10:00,可以最後衝刺!


返到酒店老公,仲要食多一碗拉麵!


現在真是年紀大,我玩完返到酒店成條腰骨直晒,屈曲唔到個人,浸一浸溫泉先好返少少,終於知道什麼叫做「做到腰骨都直晒」,原來攰到最攰不是曲埋條腰,反而是硬晒,真是要多做運動。

Day 3 完結!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...