2023年8月18日 星期五

京阪神2023 Day6 京都和服攝影 八板神社 清水寺



2023年7月21日(星期六)

今次去旅行,只book了 USJ 和京都的攝影師,上次去訂了夢館,今次在 ig 找攝影師,不過也不是「盲找」,是大頭妹小丸子的英文補習老師介紹的,她有一些朋友之前影過,推介了幾個比我,我再找自己喜歡的風格的攝影師(ig: xiaojin_japan)。

其實在日本京都影和服相一點也不貴(比起香港的影樓),以我今次的攝影師為例,收費是  30000yen(已包家庭相的附加費5000yen,和旺季的 5000yen),租和服的錢是另外的,攝影師會幫忙 book,大約就是 4000-7000yen,set 頭再加  1500yen。以現在的匯率計算,全部加埋大約 $3000港幣,影的相都全數比返晒(我哋影了80多張,好似最少都有60張),包 9張修圖。

其實仲有一段小插曲,小丸子揀和服的時候我有提佢揀呢款會比較熱,建議佢同我同大頭妹一樣揀浴衣,但我覺得既然我話比佢揀,我就唔應該左右佢,所以比佢做最後決定,之後佢出到去就不停話好熱,埋怨我唔迫佢揀浴衣?!有時做咗咁多年阿媽,係依啲情況都真係唔知點做係最好?!我暫時都係唔影響生死大事都比佢地自己揀,但會同佢地講清楚成年人眼中的好處壞處⋯⋯希望我無做錯。

我哋話想後生啲,選了顏色鮮艷的,然後在街上看見年青人都是著黑白灰型格的🤣。












小丸子揀的這種應該是「今期流行」,我見街上好多日本女仔都係著呢款,但真係熱爆!




年輕真好⋯⋯我等攝影師時用手機拍的!面色紅潤、皮膚光澤!




影完相去食lunch,小丸子話佢比件和服剌都食唔到嘢🤣。






之後小丸子還和服,我地換返波鞋,就出發去清水寺。










我老公影頭下的我,無執相,我個樣係唔係好有福氣呢?🤣




小丸子話佢終於可以舒舒服服咁食!














5:30還完和服之後,我地就坐的士返酒店啦!

去酒店對面一間洋式居酒居,點知發現寶藏!真係超級無敵好食!佢要每人收 300yen人頭費,同埋每人都要叫一杯飲品,問我地接唔接受先安排坐位,一開始安排室外位,我地話想要坐室內有冷氣,最後都安排到。


超級無敵好味的明太子芝士奄列!


白汁龍蝦意大利麵,係香港真係未食過咁好味的!


鮑魚意大利飯,都係超級美味!


Pizza 


牛扒


最後仲有西瓜,連送的生果都好好味!每次去日本都好想自己有多個胃!


佢哋係度搞咩呢?!






阿旺晚上出去食拉麵宵夜!又係好好味,仲要唔貴!


Day 6 完結,差不多是行程的尾聲啦!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...