2023年8月11日 星期五

京阪神親子遊 Day4 有馬溫泉 陶泉御所坊




2023年7月20日 (有馬溫泉、陶泉 御所坊)

第一次去有馬,和我想像中有啲唔同,我以為會係類似由布院,靜中帶旺的旅遊區,但可能我哋去個日唔係星期六日/假期的原故,沒有太多遊客,外國遊客更加少,真係一個好寧靜嘅地方。

一早起身落去買早餐比3個小朋友食!


呢個冷麵幾好味!


我地去的時候坐鐵路要轉好幾次車,走的時候坐巴士去京都就舒服好多。仲要原來巴士站就是正正我地住的酒店對面。


800年歷史的溫泉旅館,當然有翻新過,但都好古色古香。










天氣太熱啦!出去第一件事食雪糕。


呢個炭酸餅好特別,第一啖是煙靭,第二啖之後就是脆。




附近都有超市









周圍行吓,好寧靜的環境。










想去的餐廳沒有開門,先吃點小食,呢個都好好味!






早啲食晚餐,呢度的餐廳都好早收!








真係超級美味!






食完天仲光就周圍影下相!






可能是平日,好多商店都沒有開。








返到去已經 set 好床啦!


休息一陣就去浸溫泉!圖是網上找的,這裏的特色是男女湯只是一欄杆之隔,但晚上去時太黑,我地根本就無行出屏風外邊,大頭妹小丸子太驚,去了另一邊的 jacuzzi ,早上我自己再浸的時候,對面男湯沒有人。不知道是不是心理作用,浸完真是覺得皮膚滑滑!


Day 4 完結!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...