2023年8月14日 星期一

京阪神2023 Day5 京都 錦市場



2023年7月23日(星期五)

繼續 Day 5的行程,因為我地好好彩買到最後4張有馬去京都的巴士飛,所以我地就舒舒服服一程車,唔使搬行李去到京都啦!

今次去京都搵咗好多間酒店,最後揀咗位於烏丸四條的Mimaru Kyoto Shinmachi Sanjo,是一間 apartment 式酒店,優點是每間房間都有廚房和洗衣機,缺點是離車站有點遠,而且無瓦遮頭,好彩我地去個幾日都好好天。

阿旺話其實呢個房都夠4個人住(長住的意思),我話長住就要大衣櫃啦!仲要書櫃同書枱。其實日本的設計真是好人性化,小丸子都話好喜歡浴室的設計。




床頭仲有usb差電,插蘇同床頭,簡直是小丸子的夢中情床!


廚房細細,但五臟俱全!


換衫、洗衫、沖涼的流水線!洗衣機仲有乾衣功能,我都洗咗2機衫!






房間的洗漱用品、茶、咖啡,可以係lobby自助提取。


今次book酒店是覺得好貴!?原來是我自己選了祇園祭的時間去,我住的酒店樓下都封了路,而且這是3年來疫情後首年大辦,有什麼辦法唔貴!




酒店settle down之後就出發去錦市場搵食!






阿旺食刺身生蠔,佢話呢間好好味!


我同大頭妹小丸子去隔離食牛。














呢個鯛魚燒好好味😋








走之前去大丸買餸返去打邊爐(其實係一品鍋)


買咁啲生果


係日本買和牛真係好抵食,又好好味!


條粟米真係我食過最好味,沒有之一!







沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...