2023年8月8日 星期二

京阪神2023 Day1 心齋橋、國產牛、御宿野乃旅館


 
2023年7月17日(星期一)

3年無去過旅行,第一次旅行竟然遇上8號風球!好彩有驚無險,順利出發,其實都是第一次旅行遇上8號風球,所以一開始真係好驚飛唔到,結果準時起飛,仲要全程都好穩定,真係好感恩!

今次坐 HK Express 去大阪,連行李、飛機餐、買坐位都差唔多$4300 per head,係疫情前嘅一倍,希望出年會平啲!


買咗飛機餐,訂票時預先購買,會有 discount 同額外一支水,大頭妹同小丸子話好好味!


出發啦!

 
做妹妹真幸福,來回程大頭妹都攬住妹妹瞓覺。


今次坐早機,7:00am起飛,11:00am幾到大阪,我地慢吞吞,2:00pm幾先出到市區。今次住返上次住個間酒店「御宿野乃」,係正日本橋站旁邊(6號出口,10號出口有電梯),樓下就有間大Lawson,對面就是道頓堀入口,行去心齋橋都只係5分鐘到,最重要有4人房,所以我覺得佢會係我以後去大阪的首選。

4人房有2張單人床,另外仲可以加2張 Tatami。市區酒店來講,面積算相當唔錯!














放低行李就出去食 lunch 同行街!


我地去食烏東,因為我同阿旺 Honeymoon 個次都有食烏東!












之後去行大丸,Jump Shop係每次去日本必行。






兩個大個啦,無 book Pokémon Cafe,行下旁邊的Pokémon Shop。






之前繼續行心齋橋,行吓食吓,book 咗8:00pm食國產牛。


水準依然,咁嘅價錢係香港一定食唔到咁嘅質素,真係好抵食!
























食完仲有啲舖頭未關門,又繼續玩。




第一日完結!

國產牛燒肉:

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...