2016年10月31日 星期一

靚媽好物推介: 3M無痕魔術貼

 

為博老婆一笑,我阿旺今次要出手啦!

其實搬咗2年多,一直都想係屋企整返幅 picture wall,放返啲家庭相,同小朋友相出嚟 (哈哈...其實是比老婆鵝足 2年)﹗不過買買埋埋好多相架又無從入手,有啲細相架原來無掛鈎,我又唔識鑽牆﹗又無電鑽﹗又無理由叫師傅返嚟鑽幾粒螺絲?﹗

直至比我發現 3M無痕魔術貼,唔需要鑽牆,只是簡單一貼,每 1對小型魔術貼,就已經可以掛一幅 1磅重的畫架,而且可以重複開合,鍾意隨時換相都好方便!岩晒我呢啲懶人﹗


哈哈哈...比佢地幫手撕開貼紙啦﹗

兩個又話幫手,轉個頭又自己玩啦﹗


貼呢個步驟重要啲,都是我貼返啦﹗出咗界就唔靚仔架啦﹗

牆身同相架每邊一對,要度返好位置﹗貼之前要用少少火酒清潔牆身,就會貼得實啲架啦﹗

我老婆話識做家事的男人最 man喎﹗哈哈﹗我想話其實好簡單之嘛﹗

登登﹗唔洗幾下手勢就完成啦﹗

如果想換位置時,只需要慢慢拉長膠貼就可以,唔會留膠跡!記得是要向下拉,一直到最後,唔可以向自己個方向拉呀﹗

有圖有真相﹗真是無留膠印架!

佢有好幾個 size的,每種的負重都有少少分別。


更多產品資訊:
http://solutions.3m.com.hk/wps/portal/3M/zh_HK/APACCommand/Home/Smart-Ideas/Picture-Hanging/



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...