2017年12月1日 星期五

【幸福宣言】小丸子 K3畢業相篇



眨下眼就到小丸子幼稚園畢業啦﹗好快 2個女就一齊讀小學啦﹗好開心今次約埋國皇之家同80後一家一齊去【幸福宣言】影幼稚園畢業相,其實前年大頭妹﹑MANCENT同朗朗都有一齊影架﹗今年到小丸子幼稚園畢業,當然都要同佢影返一輯畢業相留念,等佢地大個自己睇返有個開心美好的回憶﹗

又要講返,我地幾個是由 YAHOO BLOG 年代認識,我諗都有識咗 5年﹗因為三個 FAMILY 小朋友都是 2010 同 2012 寶寶,所以特別岩傾,好感恩寫 BLOG都會識到好朋友,仲連小朋友都做埋好朋友﹗

今次我地去【幸福宣言】影,PACKAGE好抵,$1000包一位小朋友的畢業相,再加家庭相﹗仲包晒全部 SOFTCOPY,岩晒我地呢啲有選擇困難症的家長,亦唔怕失預算,好多時買團購 PACKAGE,買的時候就平,買相的時候就大件事﹗

我地話唔知點解細個三個真是好似 BB啲﹗

小丸子繼續發揮佢鬼馬本色﹗

大頭妹當年影畢業相,企係 2個男仔中間,明明令我有『韓劇女主角』的感覺 (同二個靚仔青梅竹馬,點解佢地三個...好有喜劇 FEEL?﹗


我地5歲啦﹗﹗﹗


最開心既飛帽時間﹗






再到影畢業証書的時間啦﹗





最後當然唔少得三家人的大合照啦﹗

T




1 則留言:

  1. 點先有呢個 $1000 package? 因為我係 FB 問過佢哋, 最平嘅 package 都成 3千 wor, thanks!~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...