2017年11月30日 星期四

20171126@鰂魚涌公園/ Spaghetti House/ 太古城中心



2017年 11月26日(星期日)

考完試的星期日,當然要去公園玩下啦!盡管成績未去到媽媽心目中的理想,呵呵呵,媽咪的要求好高﹗不過我都明盡咗力就足夠,大頭妹溫書都好合作,其實都唔洗我點勞氣,我估計到小丸子讀小學時,我就會知我依家係好幸福了﹗

去完公園,我地去咗 Spaghetti House食芝士火鍋,比大頭妹激死,我地之前未去過 Spaghetti House,去未去過既餐廳,佢去到門口就話唔好,試都唔肯試,我拿了餐牌慢慢講比佢聽會食咩,佢先勉強話試下﹗如果問大頭妹,佢又會帶我去 FOOD COURT 食烏東﹗

食飽飽去行下太古城的聖誕節攤位,今年整得好靚,除咗好多影相位,仲有大型滑梯比小朋友玩﹗

最近沉迷星球的大頭妹,去到公園都要繼續睇星球!


其實每次去到公園,我都會有一個感覺『一樣米養百樣人』,真是好多奇怪的家長,見到有小朋友追住自己家長踢?﹗家長唔教?﹗仲要好似求個小朋友唔好再踢?﹗其實我理解唔到成件事,可能我唔知事實的全部啦﹗不過見到有呢啲小朋友,我就一定睇實自己兩個小朋友﹗


玩到 6:00,就去 Spaghetti House食晚餐,結果都要等 45分鐘枱﹗今次專登去試芝士火鍋,想試好耐啦﹗點了 $398 的 SET﹗有生果 + COLD CUT + CHEESE的頭盤,NEW ZEALAND牛肉片,芝士火鍋配料 (大),都算好豐富,我覺得都足夠 2大 2小食/ 3個大人食﹗

頭盤




真是好豐富﹗


之前又話唔試,試完話好好味﹗


小丸子又係由頭食到尾啦﹗


飲品有買一送一都幾抵,特飲是 $40/杯,買一送一即是 $20/杯,仲要有一球 HD 雪糕﹗




點之前已經問咗檸檬茶有冇買一送一,點知單嚟到又無囉﹗問店員,店員話買一送一只可以用一次?﹗但點解落單時又唔提顧客?﹗不過算啦﹗對香港餐廳的服務無咩期望,唔想為幾十蚊影響自己心情﹗





玩完滑梯好開心﹗




今年啲影相位真是幾靚呀﹗


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...