2020年7月13日 星期一

大頭妹箍牙記


唔知大家仲記唔記得?!大頭妹拍過一個港台節目「天下父母心」,佢個集叫「我的最愛」,咁咩係大頭妹的最愛呢?!係食手指!佢細細個就開始食手指,我無比奶咀佢食,個時睇書話食手指好過奶咀,因為係小朋友自己控制,其實食手指係一種「安全感」。

如是者其實一直都戒唔到,直到上小學,係人前就當然唔食,都係訓覺時食,其實我自己都哨牙,我都無食手指,但大頭妹哨牙好似越來越嚴重,小一去牙保時,牙醫打比我建議我帶大頭妹去箍牙,佢話有啲專是戒食手指的牙箍,當時大頭妹剛換門牙,佢話有機會恆齒出嚟唔會哨,結果真係好似牙醫咁講,恆齒無哨,但我又不了了之😅!

點知之後時間耐咗,啲牙又哨返出嚟,今次無得話唔知係唔係似我啦,肯定係因為食手指啦!所以就搵牙醫箍牙啦,但會幫小朋友箍牙既牙醫其實唔太多,好彩係個媽媽group有個媽媽係牙醫護士,佢介紹咗個兒童牙醫比我!咁就帶大頭妹去睇啦!

右邊係未箍前的牙模,現場睇好明顯,之前上下咬埋,啲牙係咬唔實,原來以前大頭妹話食唔到雞翼係真既!


呢幅是好細個影既,當時都未換晒牙,可能就是睇完牙保後影,當時係同小丸子對比下!


箍咗3個月,明顯整齊好多!


前年聖誕節12月時影,門牙明顯突出!

某日就是食乳酪時幫佢影相,忽然覺得啲牙唔同咗,整齊咗!

訓梗覺影人相😆,其實個牙箍都幾肉酸,好彩當時揀咗一款可以除既,只是夜晚訓覺先戴。


頭3個月都是一個月返牙醫度驗查一次,牙醫會較返緊個箍,上星期去覆診,已經可以2個月後再返去,之後牙醫話要箍6-9個月,之後再睇情況睇下要唔要轉牙膠繼續箍啦!

補一張近照,箍了足2年,前年4月開始的。





14 則留言:

  1. 回覆
    1. 大頭妹呢款2年前是$8000,另加$500檢查。

      刪除
  2. 想請問有冇話要無齊哂先箍呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你意思係出整晒啲牙?應該都要,我女8歲開始。

      刪除
  3. 你好, 可以給我牙醫資料嗎?Thanks!

    回覆刪除
  4. 你好��麻煩可以俾牙醫資料我嗎?謝謝

    回覆刪除
  5. 你好,可以給我牙醫資料嗎?Thankyou^^

    回覆刪除
  6. 你好,可以給我牙醫資料嗎?謝謝!

    回覆刪除
  7. 請問可以給我牙醫資料嗎?謝謝

    回覆刪除
  8. 你好,可以給我牙醫資料嗎?謝謝

    回覆刪除
  9. hi, 可否给我牙醫資料? thanks

    回覆刪除
  10. 你好,可以給我牙醫資料嗎?謝謝!

    回覆刪除
  11. 請問是否可以share牙醫資料 謝謝

    回覆刪除
  12. 你好,可否share牙醫資料?謝謝🙏🏻

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...