2020年7月16日 星期四

傻夫婦暑假九州親子遊Day3「由布院 吾亦紅」@20190717


2019年比較懶散,以前遊記blog未試過「爛尾」,今次拖足大半年,2020年都就快過了一半,都未寫完2019暑假的福岡之旅!希望盡量可以完成!如無意外,今年暑假都無旅行去,寫下遊記止渴。

今次行程最期待就是今日,訂了傳統溫泉旅館「吾亦紅」,吾亦紅在由布院山腰,所以去到車站要再坐車,訂的時候可以訂埋車,是免費的。我地訂了3:30pm車,所以去到由布院有時間吃午餐,再周圍行一陣。

入到房2個小朋友都好高興!


印象中大頭小丸應該是第一次訓 tatami。





房間入面有3個私人溫泉,但大頭小丸好驚昆蟲,不停呱呱叫,浸一陣就走人,最後我和阿旺一人浸一個,好爽!大頭小丸就浸室內的一個。





Welcome drink and snack!


我們在由布院買了原味的B Speak。如果大家會坐由布之森,由布之森都有原味,所以應該買朱古力味試試。

浸過溫泉梳洗完,就出發去食晚餐啦!

我無upgrade個晚餐,佢有不同晚餐選擇。

個兒童餐超正!












走嘅時候仲會送上合照!




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...