2011年5月19日 星期四

DAY 4 - 糖村﹑動物園﹑機場

2011年5月3日 (星期二)
行程: 糖村 - 動物園 - 機場
HEHEHEHEH...終於寫到最後一日啦﹗我個一家三口台灣之旅 BLOG好快就完架啦﹗因為一個 BLOG只可 POST 20張相,所以一日的行程有時都要分 2-3個 BLOG出,真是出足 2星期呀﹗
最後一日又是買手信的最後機會啦﹗一早就出發去 "糖村"﹗買完叫店員 PACK箱,出發去機場前先去拎﹗之後就行下東區啦﹗呢幾日都無 SHOPPING過﹗不過...原來台好多地方都開 11:00,所以行了一個圈,四圍都未開,去 WATSONS睇 SKIN CARE,又好似唔係好抵,其實得一直都無用開,所以都唔知幾多錢,最後咩都冇買﹗
諗來諗去都想去一去誠品,間 24小時誠品其實就係我住的酒店附近,如果無帶大頭妹,前 2晚都應該去咗﹗行完誠品就去食 LUNCH,HEHEHEHE...最後都是去鼎泰豐,因為阿旺想食的東區粉圓就係附近,一次過食晒 2樣﹗
之後就出發去動物園啦﹗坐車連等車的時間都是 30分鐘﹗不過因為星期一原來是台灣的公眾假,熊貓館改為星期二休息﹗台灣好多公營地方都是休星期一的,所以原來去台灣去 4日,應該星期四去比較好﹗
好大間的分店,我估台灣的租應該不會太貴吧﹗賣糖果都咁大間鋪﹗
最好味的鳥結糖﹗我嚟帶你地返香港啦﹗
台灣的綠化都做得幾好﹗可能真的是地方大啦﹗
連日來都沒有去過誠品,最後一日,我話點都要去一去,其實只是係我住的酒店後面﹗住神旺真係好方面﹗
成個行程...阿旺都無意見,佢同跟旅行團其實唔大分別﹗佢只是話要食呢間﹗又是係酒店附近﹗最後一日先去﹗
好似上之去九份都有食過﹗
食粉圓都要 CHOK樣?﹗
鼎泰豐竟然...竟然有SOUVENIR SHOP﹗
小籠包
雞湯 -好好味﹗
牛展湯 - 呢個都好味﹗不過我同阿旺都覺得雞湯好味啲﹗
大頭妹一坐底就要食,比咗雞湯入面的雞肉佢食﹗
要食到個口爆晒先滿足﹗
一行出去,竟然見到得條 SCRAF﹗是阿旺發現的,不過...都是佢丟的﹗好好彩...咁都執得返﹗
去到動物園大頭妹好興奮﹗HEHEH..同返 ALICE合照先﹗
公園的入口就有好多鶴﹗
今次個 TRIP的主角..."團團圓圓",唔知呢隻是 "團團" / "圓圓" 呢?
大頭妹都唔係好識睇﹗
反而玩呢個就好開心﹗
台灣黑熊...比起熊貓,完全無人去睇佢地﹗真是同熊唔同命﹗點解 "熊貓" 有咁大的吸引力呢?﹗
去完動物園,就要返酒店攞行李出機場啦﹗去旅行的時候,4日的時間真的過得很快﹗而呢個時間,通常是最失落的﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...