2013年10月9日 星期三

善良的大頭妹


有一件事關於大頭妹的,我一定要記低﹗

話說大頭妹的幼稚園要求做剪報 (每個weekend都要做)﹗老實講,要 K1的小朋友做剪報,即是要家長做?﹗最初我覺得好多餘,但都係要做架啦﹗都會搵一啲我覺得岩小朋友的新聞,我剪完之後,要大頭妹自己貼 (起碼有參與),之後再講下比佢聽﹗

上個星期我剪咗一篇關於 "虐待" 小動物的新聞,之前被斬咗一隻後腳的貓貓 "麗麗" 已經好返,依家搵主人﹗我同大頭妹講完之後,見到大頭妹眼紅紅,其實我無預過佢會有呢個反應,搞到我一時都唔知點算好﹗

當我正想安慰佢的時候,佢就行開,然後四圍搵野,我就問佢搵咩啦?﹗佢話佢要幫貓貓搵返隻腳﹗要醫返好貓貓﹗作為媽媽一時之間覺得好感動﹗但同時都覺得,3歲小朋友都識愛護動物,點解一啲成年人會做出傷害小動物的行為,佢地成長的過程,到底出現咗咩野問題?﹗

經過今次之後,我同我自己講,以後要比心機做好 "剪報" 呢份功課,佢可以係單單大人剪報 "交差" 的一樣功課,亦可以係同小朋友好好溝通,教導小朋友的機會﹗
  
 
 傻傻的外表,內裡有著善良的心﹗

媽媽希望你一直保存住呢一顆善良的心﹗
 
將來大頭妹大個,如果有機會睇返呢個 blog,唔知會唔會覺得自己好傻呢?
不過媽媽就覺得你好乖啦﹗

乖囡,I love you﹗

 
 
服裝提供: Toyrus - Halloween  

 

 

 

9 則留言:

  1. 大頭妺真係好細心同善良呀

    回覆刪除
  2. 難得她有顆善良和同情心,希望她一直保持着lar,父母教導也很重要gar,一定要以身作則

    回覆刪除
  3. 大頭妹是位善良的小天使呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢細細個都好有同情心,係個善良的小朋友﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢細細個都好有同情心,係個善良的小朋友﹗

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...