2013年10月28日 星期一

Home Sweet Home Project (地磚/ 牆磚)

上星期六約了師傅去睇磚,師傅話下下星期先要磚,都仲有時間﹗
不過我地最後都係決定係灣仔買﹗
雖然好多人都話旺角嘅平啲,但阿旺睇完又話差唔多,
我最近公司又好忙,請唔到假,唯有信阿旺的匯報啦﹗

地磚反而容易揀,我地一早就有共識想要 "木紋磚"﹗
當然木紋磚都有好多款,不過我地又想要意大利磚,
計埋 budget,範圍就縮得好細﹗
 
有啲好靚嘅意大利木紋磚,我地屋企咁細,
都要 $30k以上 (仲未計地腳線),真是太太太太太貴啦﹗
最後我地揀咗一款 "條狀" 嘅,大約係 7.5寸 * 3呎,
400呎地方大約 $18k (連地腳線),都算係 within 我地 budget啦﹗
其實佢同款有 600mm * 600mm嘅 (大大塊方形個款),
不過阿旺話如果要木紋,就梗係要條狀先似﹗
咁又多幾千蚊呢?﹗

我發覺原來裝修嘅時候,男人係闊綽過女人好多﹗
咩都話用 10年以上架喎﹗買靚少少啦﹗
上次去煤氣公司嘅時候又係咁﹗

我地揀嘅地磚就係呢款啦﹗
就咁睇好似好淺色,店員話大面積的時候就會深色啲﹗

$73@,有啲去到 $200@都有架﹗

即係由下數上第3款﹗有 2個小朋友,唔敢揀太淺色﹗
其實我比較鍾意由上數上第 1款架 (再深色少少同大塊少少)﹗
不過又貴幾千 (要過 $20k)﹗

之後係浴室牆身磚,我想要 "令面",好似酒店 feel﹗
但唔知點解幾間鋪都話依家唔興?﹗
師傅話自己間屋自己鍾意就得,唔洗理興唔興架﹗

我就係鍾意呢款囉﹗大陸磚都要 $30@,都幾貴﹗

佢地其中兩幅 display,exactly就係我想要的浴室牆同地磚,都幾 match吖﹗

不過地磚最後揀咗差唔多色,有紋嘅,阿旺話覺得無咁跣。
浴室廚房地磚 $38@ (馬來西亞)。

呢款係廚房磚,有少少 "橫紋",米米地色﹗
個店員話廚房見光的地方少,佢自己都覺得唔洗買貴嘅﹗
馬來西亞製 $18@,店員推介﹗

同師傅出去睇材料都掛住打機,我問佢係唔係想我做 "15巴港女" (再打多一巴)﹗
即刻尷尷尬尬比我影底佢嘅 "罪證"﹗

今日襯師傅係度仲睇咗浴室/ 廚房/ 大門,初步都有個概念﹗
我地以前住 2間屋都未試過裝修,
依家先知...裝修真係好似 "燒銀紙" 咁﹗

興發磁磚行: 駱克道241號

大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗


8 則留言:

  1. 我屋企啲磚都係喺興發買

    回覆刪除
    回覆
    1. heheh...我都有睇你個blog呀﹗依家已經無咗你個時嘅廚房點點磚啦﹗

      刪除
  2. 木紋磚唔錯!可以令到成間屋感覺溫暖 d,容易打理過木地板~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實當時都考慮咗好耐,師傅話木地板小朋友跌親無咁痛﹗

      刪除
  3. 我老公都一樣, 堅持要意大利地磚~~六百呎要二萬多.我自己鐘意地板, WARM D同細路跌親無咁痛, 但老公話樓齡大, 一漏水地板就好大劑.

    回覆刪除
  4. 廳記得唔好擇令面,唔係著群就咩都睇晒。

    回覆刪除
  5. 其實貴小小都岩 我屋企6年前搬屋 只是裝修 都用左廿幾萬 好多人都話貴 但so far 6年了 d 野都仲keep 得幾好

    回覆刪除
  6. it usually costs 10 percent of the property price to furnish it. So, if your flat costs HKD4 million, then you expect to spend HKD400,000.

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...