2014年5月23日 星期五

大頭小丸 4+2 生日會


今年唔知點解無咩心機搞 2個囡的生日會,可能個心其實想分開搞,但又唔想麻煩到朋友,又覺得又係 5月搞,好似對小丸子唔係太公平啦﹗唉...不過唔係偏心,係我迷信啫,之前 "師傅" 話小丸子唔可以開生日會 (八字問題),師傅唔肯講點解,之後問朋友,佢話唔係唔開得,慶祝完會病之嘛﹗咁即係慶唔慶祝吖?﹗咁岩得咁橋,開完生日會過 2日,小丸子就 "支氣管炎",發燒燒到 40度...問你怕未?﹗

 今年都是自己煮,來來去去都係個啲啦﹗壽司﹑焗雞翼﹑煙三文魚沙律﹑波蘿腸仔﹑蟹肉薯仔忌廉湯 (新試嘅...好好味﹗),仲有 COVA蛋糕 (大頭姨姨問今年可唔可以食好味蛋糕...所以無訂卡通蛋糕啦﹗不過其實我覺得上年個 MINNIE MOUSE蛋糕都好好味...只不過太大,食足幾日呢﹗好味都變唔好味啦﹗)

有請今日 2個小主角出場啦﹗今次的 THEME是公主﹗

肥公主

瘦公主

今次開生日會前先預備,全部 party用品都係 Toysrus買﹗(自己買架,唔係 sponsor架﹗)

呢個公主氣球 $60,都 ok吖﹗上年買個人咁高的 Minnie,$250﹗

岩岩個日做 Disney party 用品 promotion,買 3送 1。


送比小朋友的回禮小禮物﹗

仲有公主帳幕招呼朋友﹗(呢個就係 Toysrus Sponsor架啦﹗)

當然唔少得有 "王子" 啦﹗

HEHEHE...同佢地化咗少少妝,之前去迪士尼公主 PARTY的時候,有收到一盒小朋友的化妝 SET﹗

話咁快就 4歲﹗

今次的食物啦﹗

又係呢啲...媽咪拿手嘅壽司...

雜果沙律 + 煙三文魚

波蘿腸仔﹗

焗雞翼薯仔

仲有蟹肉薯仔忌廉湯﹗
我想出食譜架﹗不過個日太忙,無影相,呢個又易煲又好味﹗我見小丸子飲咗 2碗呀﹗

小朋友嚟個大合照先﹗

有 5個小朋友...所以要點 5支...1 人吹 1支﹗

 COVA蛋糕真係超好味...不過真係好貴﹗$350/磅﹗

仲有一個朋友仔 - 心悠﹗

話咁快 2個囡就 4歲同 2歲,真係唔捨得佢地大得咁快呀﹗媽咪祝你地身體健康﹑開開心心﹑快快樂樂﹑聰明伶俐﹑聽教聽話﹑學業進步﹑日日有 DISNEY CHANEL睇﹗HEHEHEHEH...開始語無倫次...總之...I LOVE YOU啦﹗


3 則留言:

  1. 大頭妹 小 丸子 生日快樂 身體健康 日日都開開心心

    p.s 我睇你的時候 仲咪有大頭妹 轉眼間 大頭妹都4歲了

    回覆刪除
  2. Happy birthday 2 lil princesses, But why does the cake say ashley and jessica??

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...