2015年9月24日 星期四

潮庭@20150912

2015年 9月12日 (星期六)

今日大頭妹幼稚園有升小一講座﹗即慶約埋其他媽咪一齊去飲茶﹗今次我地去太古城的潮庭,其實我都係第一次去﹗食物質素非常好﹗價錢都唔算太貴,可能我地多人,成 9個人,每人埋單都好似只是 $150,我覺得都ok喎﹗而且服務都非常好,問侍應要"甜醬",轉個頭就有,飲耐咗又自動幫我地加茶葉﹗讚呀﹗

呢碟前菜都好好味﹗

芋絲春卷入面真是有滿滿的芋頭﹗好似我地細個食的一樣 (依家好多都偷工減料)﹗

呢個唔知係咩﹗我冇食到﹗

依家已經好少見的沙津蝦角﹗為咗佢...我下次要再嚟飲茶﹗

海鮮卷

蘿蔔糕...美心集團其下的,一定唔會差啦﹗

馬拉糕好好味﹗要帶大頭妹同小丸子嚟食﹗

蝦餃...我無食,不過睇樣都好味﹗

鳳爪...無印象啦﹗應該無特別﹗

牛柏葉好味﹗

唔知咩菜餃...我都無食...

潮州粉果...無食...

呢個唔記得叫咩名,我點嘅,入面是芋蓉,都幾好味﹗

油菜

大家 like咗我地個 facebook page未呀?未就快啲 like啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...