2016年2月23日 星期二

星期日的晚餐@20160221

唉﹗其實慢慢習慣咗無工人姐姐的日子,無一開始時咁辛苦,都好想唔再用姐姐,依家早上8:30 - 12:00 是社區保姆照顧大頭妹同小丸子,但保區保姆是 "任何" 家務都唔會做,包括煮飯,所以阿旺要一早起身煮埋 2個囡的午餐先返工/ 2個囡要食隔夜餸。下午就嫲嫲接放學,但因為奶奶都住得唔近,一來一回都 2個鐘車程,所以其實長遠都一定要用姐姐。

是日唔想落街買餸,屋企有咩煮咩,煮咗蕃茄炒蛋﹑咸蛋蒸肉餅﹑炒菜心,仲煲咗腐竹蛋糖水。

蕃茄炒蛋 - 我煮的時候引到小丸子走入廚房話好香,問我煮咩?﹗哈哈...同一件事係唔會發生係大頭妹身上,大頭妹通常係問...你煮咩咁臭...其實是樓下煲中藥。

咸蛋蒸肉餅 - 就咁係電飯煲面蒸,好方便,不過鞋鞋地,係唔係要早啲拎出嚟?﹗

炒菜心

小丸子比個 good 我﹗

食完飯仲有腐竹蛋糖水食﹗


大家 like 咗我地的 Facebook page未呀?﹗未就快啲 like啦﹗




1 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...