2016年6月15日 星期三

太古城中心【父親月】優惠推介﹗



今個星期日就是父親節,大家買咗父親節禮物未先?﹗我就一早買咗禮物送比我家的超人爸爸阿旺啦﹗如果大家都未揀岩心水,都可以睇下我個 blog,睇下會唔會有咩 "靈感" ﹗

首先是帶大頭妹參加 adidas  的足球活動,大頭妹好叻叻,一個女仔同一大班年紀大過佢既男仔一齊學踢足球,佢同我講玩得好開心,之後做功課寫週記,佢話 "雖然沒有贏獎牌,不過我也很開心"。其實佢自己一個入去到男仔踢波,我係出面睇都有少少驚,好彩教練同其他小朋友都好好,仲不斷鼓勵大頭妹嘗試﹗

學完踢波,就開始我地既『親子 gift-hunting』行程﹗第一站就是 adidas﹗

其實我平時買運動衫比阿旺,我都是睇款﹑顏色﹑價錢,老實講...有時我都唔明點解差唔多款,但價錢可以差咁遠?﹗原來依家運動衫的物料好講究,要快乾﹑散熱﹑排汗,好多功能,所以可以款式差不多,物料唔同就可以差好遠啦﹗

好似波衫咁...好彩阿旺唔好,其實都幾貴架﹗仲有分 "落場版" 同 "球迷版",落場版即是球星著落場踢波個件,原來好 "講究" 架﹗

平時我都好經常買運動衫比阿旺做運動,佢一星期都會跑 2次步,我都想老公著得 "型仔" 啲嘛﹗

之後下一站去新開的意大利朱古力/ 雪糕品牌 Venchi,大頭妹同小丸子就最開心啦﹗有得試食朱古力同雪糕﹗

都有好多款唔同口味的雪糕揀﹗推介 "特濃朱古力",真是好鬼正﹗

小丸子是一個天生的粉紅控...佢揀士多啤梨雪皅,超級好味道呢﹗唔太酸,但又好 fresh﹗

大頭妹是朱古力控,呢個朱古力真是無得彈﹗食開雪糕既人,睇個 texture,就知正啦﹗

最後一站是 D2R,專攻流行服飾﹗店員話佢地最強就是型格 "親子裝",尤其是運動鞋。


就好似呢對 VANS 咁﹗

仲有 New Balance﹗

小丸子睇中呢對﹗

自己走咗去試著...仲擺晒 post 比 "天使媽媽" 影相﹗


其實我自己都成日行太古城中心,呢一年真是多咗好多唔同的鋪頭,好有新鮮感,又多咗好多年青品牌,同 pop up store﹗呵呵呵﹗岩晒我呢個 shopaholic 媽咪﹗

hehehe...今次活動之後收到 adidas 的 cash coupon,第 2日又同阿旺去再睇過﹗其實...我岩岩先買完一套比佢做父親節禮物,咁岩都是 adidas... 

呢款是今期熱賣啦﹗因為是 "彭于晏" 廣告個件嘛...不過因為于晏效應,佢個隻綠色已經賣晒...阿旺試咗黑﹑螢光黃﹑素綠色...點知素綠色都斷碼,最後又是灰黑色﹗

因為件螢光黃好似 "肥" 啲﹗

呢套就是我之前買比佢既,全完因為條粉紅邊﹗

另外今個父親節月,太古城中心仲有購物優惠架﹗
父親月期間,古城中心特呈獻窩心購物重賞,於19期間,在內消費滿指定金額,即可換領精緻獎賞包括適合「潮爸」的時尚品牌 i.t 現金劵、潮流手機配件品牌Casetify個人專屬手提電話保護殼及Under Armour現金禮券

adidas 
地址:G/F, 018A, 太古城中心
電話: 2907 0158

d2r
地址: G/F, 018B, 太古城中心 
電話: 2344 9081

Venchi
地址: 2/F, 256, 太古城中心 
電話: 3902 3183


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...