2015年10月7日 星期三

近況【大頭小丸轉幼稚園】

 
 
最近開始有人問我,點解前一排成個星期無出 blog?﹗好開心,原來都仲有人會日日嚟望下我個 blog﹗無呀﹗其實因為真是好忙好忙,而且好緊張好緊張,由收到幼稚園 interview 電話,到知結果的 3日入面,我完全緊張到瞓唔到,我仲比阿旺笑我,連幼稚園都咁緊張,幾時先上到大學?﹗呀﹗因為事出突然,之前一直都無講,其實我地幫大頭妹同小丸子轉咗學校﹗

好啦﹗入正題﹗轉咗邊就唔講啦﹗大家見到校服知道係邊間就心照得啦﹗其實大頭妹快升小學,我都想比返少少privacy佢,雖然我個人一向都唔重視 privacy (笑)﹗hehehe...如果你個人真係好有好奇心,你pm我問我都一定答嘅﹗

長氣人,講咁耐仲未入到正題﹗

話說 8月份的時候,阿旺的朋友同我地講,話知道佢地學校有同學轉校,應該會有位收 K3插班生,K1都仲有位,叫我地試下寫信,我同阿旺就1516唔知點啦﹗最後竟然是阿旺決定寫信,不過信就當然係我寫啦﹗咁我就寫咗一封求位信,同一封插班信,寄比學校啦﹗如是者一等,成個暑假都無回音,到暑假尾我就叫阿旺打去學校問下啦﹗當時學校的回覆是要有小朋友退學先有位,到時就會call我地啦﹗

到 9月開學 2星期啦﹗我叫阿旺不如再打去問下,阿旺話如果有位,人地就打咗比我地啦﹗到第2日,阿旺朋友又叫佢打電話,阿旺都是覺得無希望,所以都冇打﹗點知就是同一日下午,我地終於收到學校的電話,阿妹可以 10月轉校入學,家姐就要 2日後 interview﹗

我真是覺得成件事好奇妙﹗interview 個日,因為要去 bossini x ocean park event,我同阿旺一早已經請咗假﹗ 岩岩個個星期收到小一自行分配張 form,以我咁心急的人,竟然真是先填份副本交返去幼稚園比老師對,所以仲未填份正本 (轉校會影響我小一揀邊間)﹗成件事好似早有預備﹗

interview當日,原來都有好幾位小朋友,大頭妹例牌唔會講返比我聽 interview咗啲咩,都見咗成 45分鐘,佢話有自我介紹﹑寫中英文名﹑仲有寫下字﹑唱歌﹑仲有玩遊戲﹗我見佢出嚟都好開心,佢問我佢係唔係之後返呢間學校,又話自己今日係嚟試堂?﹗我都唔知點解佢會咁諗﹗最後我地星期五收電話,學校收咗大頭妹,我地下星期一可以去註冊,星期二就可以返學啦﹗出 blog 之時,2 個都應該返咗新學校啦﹗

近況報告完畢﹗

14 則留言:

  1. 恭喜晒!ヾ(*´∀`*)ノ

    回覆刪除
  2. 唔洗煩小一面試,真係好彩,兩姊妹可以讀同一間幼稚園,仲要一條龍。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地小學唔係必收,不過就一定大啲基會囉﹗希望順順利利啦﹗

      刪除
    2. GOOD LUCK,你地一定行運一條龍~

      刪除
  3. 二姊妹同一間幼稚園真不錯, 恭喜晒

    回覆刪除
  4. 兩姐妹可以一齊返學真係好, 祝大頭妹好運順利升埋小學!!

    回覆刪除
  5. I have also sent letter to this school for K2 but no call from school !  

    回覆刪除
  6. 我想問小學是睇幼稚園嗰區而定的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 小學是跟住址,所以我地揀自己幼稚園間小學,如果自行入唔到,係要即刻搬屋架﹗

      刪除
  7. Congralution !!. excuse me , is it in the western district ? can i know the name of it ? Thanks !

    回覆刪除
  8. Congratulations!!! 兩姊妹一間學校真好! 仲有唔煩升小一呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...