2017年3月10日 星期五

靚媽日記【產品試用 gülsha晨露純玫瑰精華油】

 

今次試用的產品是【gülsha 晨露純玫瑰精華油】,又叫【抗敏調配油 ,含大馬士革玫瑰精油﹑椰子油﹑玫瑰果油及紫蘇籽油等,一聽就已經知道厲害﹗大馬士革玫瑰精油對皮膚保濕有好好的功放﹑椰子油可以幫助修復皮膚﹑蘇籽油有助抗敏感,降敏及修復力都很強,而且一支已經混合好適當的份量,岩晒我呢啲懶人﹗ 

另外,佢仲可以 “調配” 到不同的護膚品之中,好似精華素、面霜、粉底、面膜等,令整套護膚品的抗敏修復力提升,轉季時就唔洗整套護膚品更換了,可以因應天氣加入 1-3滴,提升面霜的保濕度﹗


試管裝的設計,方面控制精華油份量,可按不同肌膚狀態而 “調配”用量如天氣乾就加 2-3滴到面霜冇咁乾就加1-2滴。

我呢個懶人就鍾意於爽膚水之後直接用係面上﹗佢質地潤而不膩,使用後有一層薄薄油份係肌膚表面,但好快便會完全吸收。


我試用了一星期多,我本身皮膚比較敏感,經常出粒粒,用完感覺皮膚修復的功效不錯,我鍾意佢100%天然,不含致敏成份,帶一點點玫瑰的味道,好好聞,用完覺得自己香香的好開心﹗
 

另外,,gülsha 快將推出一個 2星期滿意保證計劃(限首500名登記客戶參加)
保證一:使用2星期後滿意效果,再送妳1
保證二:使用2星期後不滿意效果,全數退款
計劃詳情請參閱: https://goo.gl/womsR0

1 則留言:

  1. 如果早點見琴這篇BLOG 我可能真是會試買 哈哈

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...