2019年8月2日 星期五

深圳兩天遊「高鐵初體驗+深圳福田香格里拉大酒店」@20190630-2019701



2019年6月30日(星期日)

考完試要大玩特玩 🥳🥳!一早6月頭考試時就約定國皇之家Mandy 同80後媽咪Gill 去坐高速鐵路(唔知點解考試時係最想玩),去邊唔緊要,只是想試下帶小朋友坐高鐵!最後決定近近地去深圳,今次行程主打是「深圳野生動物園」,住就揀咗福田香格里拉大酒店,貪佢地點夠方便,就係福田站10號出口。

買高鐵車票是實名登記,如果去站買,可以以回鄉卡副本買,但如果上網訂,就要以回鄉證正本到站取票。怕長假期人多,所以早兩日去西九龍站買定車飛,買了9:22am 的班次,當日都要早45分鐘到,要預返過關的時間。

今次入住福田香格里拉大酒店,一晚大約$1200,傾向是商務酒店,所以親子既設施唔多,有個室內游泳池、開放時間好長6:00-23:00,我地去完動物園玩,返到去22:00都仲落咗去游水。健身中心的女更衣室入面有桑拿、三溫暖,我地游完水都樣樣試咗🤣!

一早坐地鐵到香港站轉車到九龍站再行去西九龍站,車程仲耐過我地由西九龍站去福田!


人齊出發啦!


過關的時候,順便講下一地兩檢,大頭妹常識考試就考過,但佢地應該都不知什麼是一地兩檢,今次應該清楚晒!


今日人流不多!我地坐9:22班車,總站就是福田。


指定動作,今次坐的是「動感號」。


椅子是可以自行轉方向


有放行李的地方。


有飲水機。


仲有洗手間,不過我地去福田只是15分鐘車!


好準時9:34am就到福田了。


做埋安檢,出閘都只是9:40am。




之前睇酒店網站是福田站10號出口,車站好大,都要行一段路,大約8-10分鐘。


10號出口一出就是酒店,都真是幾方便!


14:00先可以check-in,我地先放低行李,再出發去動物園。


酒店大堂。


房間好大,雙床房2張床可以拍埋。




浴室有浴缸同企缸。


有生果。


房間望出去都幾靚。


下篇再講下深圳野生動物園有咩玩!

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...