2013年10月17日 星期四

Home Sweet Home

那邊廂 YAHOO搬家一點都不輕鬆,我都未備份未搬,這邊廂我地真是要 "搬家" 了﹗都是同一個屋苑,不過就由三房搬兩房﹗哈哈哈﹗大頭妹好醒,已經分好房啦﹗佢話佢繼續同爸爸媽媽瞓,妹妹同工人姐姐瞓喎﹗

其實我好唔想兩個囡同工人姐姐瞓,但其實又無可能無了期咁同我地一齊瞓,但又唔想妹妹一個同工人姐姐瞓,好多人話小朋友唔識﹗瞓咗都唔知﹗點會唔識,我由細都係同嫲嫲瞓,瞓到18歲都仲間中會同嫲嫲瞓 ,阿妹就同媽咪瞓,大家親邊個,有冇覺得嫲嫲/ 媽咪偏心邊個,自己最清楚﹗﹗﹗

我其實問過阿旺可唔可以我地房都做 "碌架床",不過比阿旺否決咗﹗佢話 2個囡同工人姐姐一齊瞓喎﹗大頭妹點會肯吖﹗到時即是留底妹妹﹗﹗﹗

我地今次會全屋裝修,我地都是第一次搞裝修,如果大家有咩心得,或者是要留意的地方,都請多多指點下我地呀﹗

客廳

大頭妹學校今期教屋企,唔怪之得佢咁投入啦﹗又話梳化放呢邊,電視放個邊﹗

飯廳

廚房

浴室

走廊

睡房 1

睡房 1

睡房 1

睡房 2

大家 like咗我地嘅 facebook page未呀﹗請多多支持﹗

8 則留言:

  1. 大屋搬細屋, 比業主加租迫遷???

    回覆刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. 舊屋不是自家物業來的嗎?打算他朝兩姊妹共享一間房?

    回覆刪除
    回覆
    1. 舊屋唔係自己架﹗

      想佢地自己瞓,不過又唔想佢地同工人姐姐瞓...>.< 但房就得 2間...好矛盾﹗

      刪除
  4. 搬屋真係好煩... 希望你裝修順順利利... 快啲搬間靚靚新屋!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...