2019年8月16日 星期五

大頭妹的志願

上星期大頭妹上作文堂的題目是「我的理想」,原來依家大頭妹既理想竟然是成為「手機遊戲設計師」!果然20世紀小朋友,同我地細個時既志願好唔同,我地細個通常都是咩醫生、律師、老師!不過睇完佢既理由,做媽媽既真是好感動!所以近來已經好少寫blog的媽媽,都要快快手記低!

我記得大頭妹細個時,問過佢大個想做咩?膽小既佢答案好「得意」,佢話做醫生護士又驚醫死人,做消防員又唔敢入火場,做警察又驚捉唔到賊!完全表達到佢個人有幾「船頭驚鬼,船尾驚賊」的個性。我同佢講媽咪細個既志願是做個好媽媽,結果比老師打回頭,話媽媽唔係職業要重作!之後佢同我講佢唔打算結婚生bb,所以有時不得不信命理,大頭妹出世時睇過八字,師傅話佢咩都好,係婚姻差咁啲,不過都係會遲婚啫!

大頭妹的作文:




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...