2021年1月15日 星期五

Electrolux Well Q7 極淨無線吸塵機



入手了Electrolux 全新 WELL Q7極淨無線吸塵機,已經是我用的第3部 Electrolux二合一吸塵機。今次配上新登場的 PowerPro 極淨扒頭,縫隙集塵力提升7倍, 特別適合硬地板﹑大理石﹑石英磚等硬地使用﹗HEPA級五重過濾,可過濾99.99%的微塵,有效杜絕二次污染,而且100%可水洗,方便清潔。
升級版UV電動床褥吸扒,加強拍打效果,有助拍出打出床褥深層的微塵和致敏源,按鈕拉出式設計,更易清潔纏繞滾刷上的毛髮。

首先看看全部配件,全方位配件: 轉彎吸嘴,高處/ 狹縫伸縮吸嘴,全方位清潔!其實仲影漏了一支長身的狹縫伸縮吸嘴,因為它就隱藏在長手柄的後面,方便隨時拎出來用。

對於眾多功能,我最關心的就是【升級UV BedPro床扒】,雖然每個星期都會用 60度以上的熱水去洗床單,但是就洗唔到床褥,所以一定要定時吸下床褥,除咗可以吸走塵蟎及致敏源,仲可以一次過用埋UV紫外燈殺菌消毒,有效殺死塵蟎及細菌﹗


好輕身易用﹗ 按鈕拉出式設計,更易清潔纏繞滾刷上的毛髮。 


UV紫外燈有自動距離感應裝置,可以放心使用﹗2邊都拎起晒就會自動熄架啦﹗

我已經先清空塵盒,吸完大頭妹張床,都真是好驚嚇﹗床吸出來的塵,真是細啲白啲,感覺濕濕地,好嘔心,所以真是要每個星期吸﹗

嗱﹗之前清空吸地板的,是灰色的﹑大粒的﹗有明顯的分別﹗

再講下基本的功能,無線吸塵機真是超方便,方便用真是好重要,完全大大提高做家務的動力﹗它使用 21.6V HD鋰電池,快速 4.5小時充電,可持續用 50分鐘 (長效模式)/ 14分鐘 (加強模式),一次過吸晒間屋一定無問題﹗自立式亦十分慳位﹗

"自立功能",就算吸吸下纏,小朋友要搵媽咪/ 有人打電話返屋企,媽咪都可以即時 "分身"。


"LED扒頭",清潔時就可以照得清清楚楚,吸啲暗角位/ 枱底,都無問題﹗

專為硬地板設計,雙重材質絨毛設計令吸頭更貼近地面,更有效帶走深層塵垢。

影配件時影漏了這支高處/狹縫清潔伸縮吸嘴,可延長兩倍長度至 55 厘米,前端配合小毛刷吸嘴使用,可直接收納於主機上。


立即引來小幫手!




方便清潔牆壁上的裝飾,不用擔櫈仔擒高擒低啦!



型號: WQ71-2BWF
定價: HK$4,698
零售點: HKTV, DCH Living, 豐澤, 百老匯及各大電器零售商


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...