2006年11月25日 星期六

Bobbi Brown豆豆專用遮瑕膏

最近買咗Bobbi Brown Blemish Cover Stick,覺得非常好用,所以一定要推介一吓。其實近年都好懶化妝,更加唔會用遮瑕膏。但係因為要去表姐的婚禮,所以買咗批新的化妝品。
第一次用的時候是在Bobbi Brown的化妝班,當時已經覺得好正,不過知道自己一定唔會有時間用...通常早上我只用二十分鐘就要出門口。有時間都寧願睡多一會,係有時約咗人先至執吓,廢是嚇親人。
它的第一個好處是方便易用,唇膏裝,拎少少出嚟,篤落要遮的地方,用手指輕輕印開就可以。第二個好處是有消炎的功效,所以話係豆豆專用,唔怕越遮越惡化。第三個好處是多色,唔怕越遮越覺眼。
而家就算無化妝,只要有豆豆,我都會用,咁就神不知鬼不覺啦...哈哈哈。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...