2007年2月11日 星期日

賀年蘿蔔糕-零失敗﹗

自從學識咗點整蘿蔔糕之後,我年年新年都會自己整,唔食出面嗰啲。個食譜係來自一個紙上談兵的菜檔老闆娘,佢自己從來未試過自己整,淨係見過阿媽整...佢見我細路女傻傻地指明要三斤蘿蔔,唔可以多,又唔可以少,就問我係唔係整蘿蔔糕,跟住佢就公開咗佢媽咪的食譜啦﹗佢好好人,仲送咗幾粒紅蔥頭比我。

呢個食譜未必係最好味,不過就非常易整...可以話係零失敗的蘿蔔糕。

2012年更新版﹗
材料: 紅蔥頭 三粒 (爆香油鑊用)/ 冬菇 5隻 (浸軟,切粒)/ 瑤柱仔 半碗 (浸軟,撕絲)/ 臘腸 4條 (用熱水沖沖去衣,切粒)/ 蝦米 4湯匙 (浸軟,切粒)/ 蘿蔔 三斤(刨絲,連水備用)/ 粘米粉 半斤
*因為我唔食臘肉,所以用4條臘腸,否則可用 2條臘腸加1條臘肉﹗

調味料: 3.5茶匙/ 2茶匙/ 胡椒粉 少少/ 麻油 少少

材料:

紅蔥頭 三粒 (爆香油鑊用)
冬菇 三隻 (浸軟,切粒)  
瑤柱  一粒 (浸軟,撕絲)  
臘腸 兩條 (用熱水沖沖去衣,切粒)
蝦米 兩湯匙 (浸軟,切粒)
蘿蔔 三斤(刨絲,連水備用)
粘米粉 半斤

調味料:
四茶匙
兩茶匙
胡椒粉 少少
麻油 少少

做法:
1. 先落麻油,用紅蔥頭爆香鑊(拿走),加入臘腸。 2. 除蘿蔔&粘米粉,加入其餘材料炒香,加入糖 & 贊酒 (少少)。
3. 加入蘿蔔絲,煮熱。加鹽&胡椒粉。 
4. 續少加入粘米粉,邊加邊炒。
5. 快炒至完全混合
6. 錫紙盤內塗油,加入炒好的混合物。蒸30-45分鐘,視乎錫紙盤的大小。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...