2007年2月4日 星期日

日本東京超開心﹑超疲倦之旅 Day 5

2007年1月11日DAY 5: 池袋 -> Hotel -> 機場 -> 香港
最後一日啦﹗真係好唔捨得,我仲未食夠,我仲未食shabu shabu。
最後一日的早上去咗池袋,因為之前係池袋買和服花咗好多時間,都冇咩點行到。而且未買晒手信...所以要最後衝刺。
坐6點幾機,大約2點就出發去機場,預鬆啲時間,而且機場都有好多嘢睇。唔夠4點就到咗...即刻又食。去咗Soup Stock Tokyo,因為我本身好鍾意飲湯,而且連日來見到都好想試...個龍蝦蟹湯好正,個羅宋湯就同香港好唔同...我就唔係好識欣賞。

後記:係機場會有大量手信賣(食果啲),所以我會建議大家,留一個『吉』的手提行李慢慢買,大部份的價錢同出面一樣,我仲發現有啲嘢竟然平啲﹗當然唔計我係上野買果啲啦﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...