2010年2月12日 星期五

26週﹗恭祝大家虎年行好運﹑事事如意﹑大吉大利﹗

今個星期26週啦﹗而今個星期亦正式踏人虎年啦﹗而家感覺寶寶係肚入面大咗好多﹗睇INTERNET話今個星期學呼吸﹗唔知係唔係因為咁,所以好似郁得仲多咗﹗阿旺問...寶寶係羊水入面點呼吸...我又真係唔知喎 (有冇人知呀?)﹗
由於之前比護士話我肥得太快﹗之後我就開始早少少起身做運動﹗都係郁下手郁下腳,同一啲產前的運動﹗因為都係一啲拉筋的運動,我做的時候,叫阿旺一 齊陪我做,做到其中一個動作,好似 "忍小便" 咁的動作,我同佢講唔洗做啦﹗佢問我點解,問我做嚟做咩﹗我話好似係幫助生產的﹗佢 "唓" 我喎﹗我都叫咗佢唔洗做架﹗今個星期維持係 116-117 lbs之間,減咗 1-2 lbs,其實唔繼續升都ok架啦﹗大家放心...我冇食少到...只係做下運動...我係郁2下都會瘦的人﹗大家唔洗羨慕我﹗等我生完都仲真係郁2下就 "回覆完狀" 先羨慕我啦﹗
仲有一樣野,就係我發現我一做產前運動,寶寶就會郁得好勁﹗唔知係唔係產前運動的其中一種好處呢?等寶寶都一齊做下運動﹗
先兩日,我見阿旺坐係梳化,我又坐上佢大腿度,佢話 "嘩﹗老婆,你好輕身喎﹗" 。好明顯...佢睇咗我個BLOG﹗之後佢同我講 "老婆,我要抱住你,抱你一世,到死先放,而家同你行一個圈先。" 我話 "你唔好跌我喎﹗''。點知...阿旺一起身就問我 "老婆,你感唔感覺到我對手係度震﹗"  。行唔夠兩步,就已經要行返轉頭放晒我係梳化﹗又想話我肥﹗哼﹗
由於聽日開始放農曆新年假啦,我個BLOG都會不定休,中間有野寫,我都會繼續寫﹗不過以防我懶﹗我都係度同大家講返幾句恭賀說話,我地一家,阿旺﹑傻老婆同老虎B女祝大家新一年 "心想事成﹑萬事勝意﹑身體健康﹑橫財就手﹑六合常中﹑財色兼收..." (以上都係阿旺諗的﹗財色兼收﹗﹗﹗佢真係作反啦﹗)。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...