2010年2月27日 星期六

第28週﹗足7個月@檢血糖﹗

2010年2月25日
星期四請足一日假去做檢查,早上9:00要到贊育醫院抽血飲糖水,隔2小時回去再抽第2次血﹗我真的好怕抽血,仲要抽2次﹗不過我想信比起 "生產過程"...抽血只是小兒科﹗下午3:30又要回去見醫生﹗中間都不知道可以怎打發時間﹗
抽完第一次血啦﹗第一次抽得好順利,可以開始飲糖水啦﹗之前聽講杯糖水好難飲,令我好緊張,限10分鐘內飲完,飲之前看錶計時間﹗
唓﹗小兒科﹗大約是一杯放了8-10包糖的檸檬水,不用5分鐘就飲完﹗
老公好衰...笑我對手好似抽筋痙攣咁﹗我要夾實舊棉花嘛﹗
到第2次抽血的時候就出事啦﹗我已經問了護士抽另一隻手,護士又話抽同一隻手都可以...
抽完第2次血...我就變成這個樣子啦﹗阿旺笑完我,仲要影我﹗佢話我好似人地做戲咁﹗我真是好痛架﹗抽完第2次血就可以走啦﹗終於可以吃東西﹗前一晚12:00後就不可以進食 (只可以飲清水)﹗我差不多12小時沒有吃過任何東西啦﹗
老公又想去蓮香樓﹗
灌湯餃內有很多瑤柱絲,好好味﹗都只是$18﹗
燒賣都好味道,不過沒有特別。
棉花雞有很多 "棉花",好好味﹗
豉汁蒸鱔...鱔是無鱗魚所以我沒有吃﹗老公說很好吃﹗
蒸蝦腸粉好味道,皮很滑﹗
麻蓉包
真是有粒粒芝麻﹗
午餐之後行中環,去了H&M...又忍不住買了衫衫比寶寶﹗買了3套...總共6件﹗怕忍不住會再買,於是走為上著﹗之後行荷花 "運吉"﹗有花不完的時間,都是去STARBUCKS坐一下。
阿旺點了"DARK CHERRY MOCHA" ,好似有少少藥水味。
抽完血一直不敢看﹗真的瘀了﹗
我天生血管幼,抽左手有一定的困難,抽完一次要再抽第二次就難上加難﹗都不能責怪護士...我應該堅持抽另一隻手﹗我之前都試過數次抽完左手抽右手﹗其中一次個護士仲叫我做多一點運動,我初中時期是游泳隊架﹗一星期游3次,每次一小時,怎會不夠運動﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...