2010年3月28日 星期日

雞肉炒粉絲 (食譜由阿旺提供)


上星期阿旺回老爺家吃晚餐彼後,回來說要煮雞肉炒粉絲給我吃﹗哦﹗﹗﹗今次是阿旺第一次煮我沒有煮過的食物﹗味道都算不錯﹗不過阿旺覺得不夠味道, 我就叫佢再加少少蠔油再煮,佢先記得原來老爺話要加蠔油炒﹗

加埋蠔油之後就好好味啦﹗不過太多雞肉太少粉絲﹗

雞肉炒粉絲 (食譜由阿旺提供)
材料: 雞肉 1片/ 龍口粉絲 3小包/ 辣椒仔 1條/ 蒜蓉 2瓣/ 雞湯 半碗/ 蠔酒 少少
醃料: 豉油/ 糖/ 薑蓉/ 酒/ 麻油
做法:
1. 雞肉切條,以醃料醃15分鐘。
2. 燒熱油先炒雞肉,盛起備用。
3. 燒熱油加入蒜蓉,再加入粉絲炒,之後加入雞湯煮至適中軟硬度。
4. 加入雞肉與粉絲一起亂炒,最後加少少蠔油調味。(阿旺話嘅)


上星期四上最後一堂日文班 (是初班的GRADE 3啦﹗不過因為"大頭妹"要暫停,到8月再上GRADE 4﹗heheeh...唔知到時仲有冇時間上堂﹗),因為是最後一堂,上完堂同妹妹一齊行CWB﹗丟下阿旺一人沒有晚飯吃﹗HEHEH...我呢個又細心 又體貼的老婆當然不會做出這種事﹗行完街街,我去了SOGO的SUPER買壽司給阿旺﹗阿旺ORDER了兩盒﹗我仲買了阿旺最鍾意的橙JELLY給他做甜 品﹗大家開始明白阿旺的身形為什麼一天一天長大了吧﹗

10點幾仲食兩盒壽司﹗SOGO SUPER壽司8件2盒,TOTAL 16件﹗ (前: $45, 後: $50)

先前日吃了ZOE的CHOCOLATE MUD CAKE ($30)...真是太好味啦﹗

1 則留言:

  1. 連阿JOE都識煮咁多野, 你地真係好勁!
    我都好耐冇煮野食了..

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...