2010年3月23日 星期二

黑黑的雞翼

上星期日一早到TASTE陪奶奶買餸,因為奶奶最近接了一份陪月的工作,佢老闆忽然想食西餐,奶奶對西餐又沒有概念,所以我就去幫一幫佢 ﹗heheh...我奶奶之所以會去做陪月員,其實是因為知道我有寶寶之後去上陪月班,所以我都要負小小責任﹗我揀了一塊 $100的美國西冷,一塊 $20的澳洲有機豬扒,一包$38.9的荷蘭車厘茄,一棵$19.9的澳洲西蘭花...我奶奶不斷問我係唔係一定要買咁貴﹗阿旺不斷同佢講...我地都係 食呢啲架,何況你老闆是住半山的有錢人 (其實我地OF COURSE 唔係日日食呢啲啦,大時大節先有得食架咋)﹗之後奶奶放工打返比我話好成功,下次請我飲茶﹗
因為太早起床,所以到夜晚我洗完菜坐在沙發睡著了,濛濛瀧瀧好像叫阿旺自己煎雞翼。到清醒的時候,阿旺已經正在煎雞翼,好香魚露的味道﹗不過... 外表黑黑的...阿旺話這樣才夠香口﹗

魚露雞翼,黑蚊蚊嘅?﹗非洲來的嗎?﹗

炒菜心苗,咸咗少少,都ok嘅。

枸杞咸蛋瘦肉湯,因為我瞓咗,沒有人提阿旺,阿旺就忘記落杞子啦﹗好彩都有落咸蛋﹗個咸蛋黃好好食﹗

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...