2014年8月12日 星期二

產品試用: phoenixplux Care.+ 螢幕保護貼



多謝 she.com 的試用邀請,哈哈,今次不是化妝品,或者護膚品,而是螢幕保護貼﹗今次要試用的是 phoeniplux推出的 [Care.+] 防藍光螢幕保護貼。

其實我自己本身當然都有用螢幕保護貼啦﹗點解我又會試用呢?﹗

首先,我自己原本個張已經花晒,都是時候要換,只是之前唔知可唔可以撕起舊個張,再貼張新的上去會唔會有印,今次問了 PR,PR再幫我問 phoenixplux個邊,佢地話唔會有問題,所以我就安心換張新的﹗

另外,就是phoenixplux [Care.+] 防藍光螢幕保護貼,它標榜可以有效阻擋由螢光幕釋出27%藍光﹗其實自生完大頭妹之後,我去做激光矯視,到生完小丸子之後,因為成日夜晚餵奶的時候玩手機,我都有返少少近視,仲有 "散光”,本來反而都無散光,所以我都好肯定,一定同我夜晚玩手機有關﹗﹗﹗上次去驗眼的時候,視光師都有講過,其實人人到老都有機會有 "白內障",白內障的主要原因是眼球吸光,所以平時戶外活動,我地都要戴太陽眼鏡保護眼睛﹗而藍光是高能量可見光束,對眼睛有害,可引致雙目疲倦、頭痛及失眠問題,但是我地又無理由戴太陽眼鏡玩手機 (其實又不是不可以,只是怪怪的)?所以貼返張 "防藍光螢幕保護貼" 當買個保險,保護眼睛,不竟對眼要用一世嘛﹗

好先睇睇 phoenixplux Care.+ 螢幕保護套裝入面有咩先﹗有螢幕保護貼 1張﹑抹布 1張﹑硬卡 1張﹗

睇下我部機先啦﹗原來個畫面真是花晒﹗無辦法啦﹗成日比我個寶貝女跌來跌去﹗好彩 iphone夠實淨咋﹗


撕起原來張保護貼之後,入面都好污租﹗用 phoenixplux Care.+ 螢幕保護貼入面的抹布抹乾淨先﹗

 再睇返 phoenixplux Care.+ 螢幕保護貼,佢本身帶少少灰色的,利用日本科研先進技術,能夠提供最真實自然色調光譜,貼上手機之後就唔覺得到灰色﹗

貼法同一般的 螢幕保護貼沒有分別,都是先撕開 step 1張膠紙貼上手機螢幕﹗

再用 phoenixplux Care.+ 螢幕保護貼套裝入面的硬卡,輕輕推走 bubble (如有的話)。

最後再撕開 step 2的膠紙就可以啦﹗

登登﹗新的一樣﹗﹗﹗因為...真是新的嘛...張螢幕保護貼﹗

 貼完之後,真是覺得個畫面無以前咁刺眼,但就一樣好清晰,敏感度都好好,搞到我自己都想買返張 ipad mini的用下,因為大頭妹同小丸子最常用部 ipad mini,小朋友眼仔未發育完全,要更多小心保護眼睛﹗

另外,佢地仲有一個好得意的 "護眼 apps",裝咗之後,可以自己去 set 返時間,隔幾多分鐘會彈個提示,提你比對眼休息一下﹗
iPhone Screenshot 1

如果大家都有興趣,想知多啲關於 phoenixplux Care.+ 螢幕保護貼,可以去佢地的網址睇睇: www.phoenixplux.com




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...