2014年8月18日 星期一

產品試用: 康維他UMF® 10+ 麥蘆卡蜂蜜﹑康維他兒童蜂膠蜜糖露


多謝康維他的試用邀請﹗ 

我今次試用的產品是『康維他UMF® 10+ 麥蘆卡蜂蜜』($599/500g) 和『康維他兒童蜂膠蜜糖露』($179/200ml)。

雖然今次是試用,不過上次大頭婆婆去 New Zealand 都買了好幾樽 UMF® 10+ 和 UMF® 15+ (聽聞是去新西蘭必買的手信),比有鼻敏感的阿旺同成日生飛滋的我,所以我地以前都有飲過﹗

Manuka honey 同我地平時飲開的百花蜜/ 冬蜜不同,單單是味道就已經大不同!功效上麥蘆卡蜂蜜是有抗菌有效物的蜂蜜﹗

Comvita 樽上印有的 UMF®  5+/ 10+/ 20+ 的數字就是麥蘆卡蜂蜜抗菌活性強度的量度單位,只有抗菌活性強度達 5以上的麥蘆卡蜂蜜才可印上這個世界認可的標誌。標誌數值越高,代表抗菌能力越強﹗有穩定的抗菌效果﹑消炎﹑強健消化系統,紓緩腸胃不適﹑滋潤喉嚨﹑紓緩上呼吸道敏感不適,特別適用於強健消化系統、護理及治療傷口。 (資源來源:UMF®蜂蜜協會官方網站)。 

顔色比一般蜜糖深色,而且比較杰身!


Comvita Manuka Honey 的包裝上建議空口食,另外用來代替果醬搽麵包都可以﹗

我自己不是太習慣manuka honey的味道,所以我通常沖花旗蔘飲,味道就會同平時花旗蔘蜜一樣,好易入口!

方法好簡單,用大約一湯匙花旗蔘(放入茶包袋),加入500ml熱水焗 5分鐘,倒出來放涼少少 (太熱的水沖蜜糖會破壞蜜糖的有效成份),加入1-2湯匙 Manuka honey就可以了。

再講講康維他兒童蜂膠蜜糖露 - 檸檬味($179/200ml),比小朋友飲的我好小心產品品質絕對要有保證,咁我都好放心比大頭妹同小丸子飲﹗ 

哈哈﹗我親自試過﹗一開蓋味道都幾濃,原來成份除了有 10% UMF® 10+ Manuka Honey,仲有薄荷油﹑茴香﹑丁香葉﹑尤加利油﹑檸檬油,飲落有少少涼涼地﹗夏天成日開冷氣,朝早飲一杯都唔錯﹗

功效:消炎鎮痛﹑紓緩鼻塞情況。Touchwood 最近大頭妹同小丸子都無咳,而且試的時間尚短,未睇到功效,不過當保健食/飮都可以。夏天成日開冷氣,朝早飲一杯都唔錯﹗

hahah...無睇清楚 instruction,應該是空口食,不過我沖水比 2個囡飲,我試的時候都是沖水飲,會似是有薄荷味的檸蜜﹗


以下是非試用產品,阿旺的私人 Comvita 蜂蜜喉糖,佢做 CS 成日都要講野,是佢 OFFICE 必備﹗


*最後的溫馨提示: 蜂膠可能會引致過敏反應,如口腔/ 喉部出現不適或腫脹,請立即停止服用,飲用大量清水並諮詢醫生。一歲以下幼兒不宜食用蜂蜜。

如果想知多啲 Manuka Honey 的資料,就去 Comvita 的網址睇下啦﹗




2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...