2015年5月13日 星期三

大頭妹5歲生日會(幼稚園篇)

2015年 5月8日 (星期五)

今日大頭妹 5歲啦﹗剛好正日是幼稚園生日會﹗好開心,有一大班同學同自己慶祝生日﹗

hahahah...原本仲想 book 迪士尼酒店星期一至四入住個 promotion,好似是 $1980,仲包 2位大人的自助晚餐,真是好抵,平時唔會無啦啦入去住,但生日就唔同,想做逃學威龍,不過學可以唔返,生日會唔可以唔開...所以無得住酒店啦﹗(其實是媽媽自己想住啦﹗)

因為生日會撞正正日生日,媽媽我特意預備得豐富啲﹗平時只會買個蛋糕﹗仲要係即日買﹗今次一早去美心訂蛋糕,又去咗價真餞買零食放禮物包,另外仲預備咗大頭妹揀的啫喱糖同菠蘿腸仔﹗﹗﹗其實都真是幾大陣象...我地星期二買零食包禮物包,星期三去 super 買 party 食物,再整啫喱,星期四晚再買生果,星期五一早起身切啫喱,再整菠蘿腸仔,之後再去拎蛋糕﹗阿旺...見到眼都突埋...問我點拎?﹗hohoho...我負責整,佢負責拎...其他...我唔負責架...

全部都是大頭妹平時鍾意食嘅﹗

哈哈... 2個包裝女工﹗
 

小丸子都有份做包裝女工,佢仲一邊包一邊好想食...最後...我比咗包 gummy bear佢打發佢走...唔係都唔知要包幾耐﹗

大頭妹就當然有份包啦﹗

大頭妹平時都最鍾意 mix 啫喱﹗

um...我平時係屋企就係 "年初四" 咁嘅樣,真是要改,唔係比阿旺偷影,其實唔知自己係咁﹗

成功啦﹗其實得一盒係大頭妹有份,反而小丸子整咗 2盒﹗

好耐未見過 2磅蛋糕...覺得好巨型...阿旺即是驚叫咗出嚟﹗

完成品



開生日會當然唔少得 "公仔裙",所以一早叫 MANDY姨姨幫手買﹗

HAHHA...睇阿旺的背影...FEEL 唔 FEEL到佢股 "殺氣"﹗

哈哈﹗最後大頭妹放學即刻打比我,佢話個蛋糕同學食唔晒,因為有 4個,所以拎咗返屋企,其他菠蘿腸仔同啫喱糖都食得晒,好好味咁話喎﹗





沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...