2015年5月15日 星期五

風雨中的迪士尼樂園


2015年5月9日 (星期六)

一早計畫今日去迪士尼,因為是銀卡日,又是大頭妹生日後一日,又是母親節前一日,本來打算用 $299 的 PROMOTION,同埋媽咪同奶奶一齊入場玩返一日,順便慶祝母親節﹗之後原來仲有購物 6折,即時取消入去慶祝母親節的念頭,怕太多人排隊多過玩,到時掃慶就有份,我呢個決定果然無錯...今日真是唔只多人,仲忽然落好大雨﹗最後我地買完野就走,阿旺同 2個囡就係我 SHOPPING 時食咗爆谷,我排完隊比完錢,就返屋企啦﹗真是第一次入迪士尼,連一個 GAME 都無玩就走﹗

出門口時仲好好天,我仲帶晒帽架﹗

去到欣澳都未落雨﹗

百厭人...落雨仲開心﹗

小丸子好開心咁玩水...真是比佢激死﹗

未入場就已經全身濕晒﹗我又一次覺得我地...叫傻夫婦...真是無改錯名﹗我地一家 4口得一把遮,小丸子係我地避雨時已經玩到全身濕晒,就已經可以不理,我地 2個居然唔記得 bb車係唔防水,細雨當然ok,大雨之下...大頭妹原來全身濕透,我地去到迪士尼門口的時候,一開個逢,大頭妹...個人係滴梗水,我地全部人...包括職員...都忍唔住笑...點解世上有咁矇的父母﹗﹗﹗

當時大頭妹個樣...大約就係咁...

今日落雨,有落雨版的巡遊睇﹗

係媽媽瘋狂 shopping 完後,終於走人啦﹗一個 game 都無玩﹗

比大家睇下...走的時候...架車仲係咁濕...

我的一大袋戰利品﹗

今日有 6折真是好抵﹗之前睇中的,今次一次過買晒返屋企,其實如果唔係咁多人,可能買仲多﹗

 嘩﹗呢條大方得體的灰銀色 FROZEN 裙,原價 $298,6折後 $180。

呢條超誇張,藍色閃閃 ELSA裙,一樣 $180。

呢條咁可愛又實用的 MINNIE MOUSE沙灘毛布,只是 $113﹗

呢套咁可愛的 MINNIE MOUSE 背心 + 短褲 SET,只是 $171咋﹗個 FROZEN 小手袋就 $93﹗

小丸子都有份嘅﹗佢自己揀咗呢 2樣﹗

因為入場時已經全身濕晒,有帶多一套衫,但無帶袜,即場買咗 2對...出到去發現自己無鉸剪...HEHEHEH...無得著﹗

因為平...見到咩就攞咩...又買多對髮夾﹗

因為淋兩,阿旺返到屋企專登再落街買檸檬,煲檸樂煲薑我飲﹗我真是好幸福呢﹗HEHEHEH...寫篇 BLOG...臨尾都要放閃﹗


大家 LIKE 咗我地 FACEBOOK PAGE未呀?﹗未就快啲 LIKE 啦﹗




沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...