2016年2月5日 星期五

大頭妹K3上學期總結

每次見家長都好緊張,今次是大頭妹轉校之後第1次見家長,所以更加緊張﹗其實真是好多謝大頭妹班主任的悉心教導,佢真是一個好盡責的好老師,基本上未見家長之前,我都大概知道大頭妹的表現,因為老師基本上1個月起碼都打一次電話比我,一講有時就半小時﹗真心覺得大頭妹遇上鄺老師是佢的福氣。佢唔單止會指出大頭妹的問題/ 不足 (有時都會專登打來讚賞),仲會提出建議,點樣可以幫助大頭妹,尤其是升小的適應,老師都有比意見。

今次成績普普通通,都有好幾個 3分,主要都是情緒﹑表達﹑自信方面,所以我都覺得正常,之前老師都同我講過幾次,大頭妹上堂好易喊,有時唔識做/ 搵唔到功課,就自己坐係位喊。不過老師話見佢聖誕節假期後已經改善咗,不過評估是 9-11月,下學期應該會有進步。

事實上我都明白大頭妹都要適應新環境,佢之前幼稚園是主要用英文,雖然我地自己係屋企講廣東話,但是佢對英文的指令係明白啲,尤其是班房的語言,所以老師話佢有時好似唔明佢講咩,我都明白,希望下學期會有改善。

見完班主任都有見英文老師,英文老師對大頭妹的表現讚口不絕,除了 "參與",全部都是 1分(最高分)﹗我有問升小學的適應,老師都話相信大頭妹的英文應該可以應付小一,下學期都唔會有默書,不過就會同佢地串下字,等佢地有個概念。

普通話就見唔到老師 (唔夠時間),見成績普通,2分多,只有 "讀生字" 和 "讀拚音" 2項是1分。但其他家長都有講過,要上小一,基本上一定要自己出去學普通話,因為小一已經是普教中,默書都是普通話,如果普通話唔得,連默書都默唔成。


大頭妹班的展覽攤位﹗


佢地今期教塑膠同環保,我覺得都教得幾深入,因為我成日都要做資料搜集,我覺得連我對塑膠同環保都認識深咗﹗佢地仲去科學館參觀,因為科學館今期的專題是海洋垃圾﹗

大頭妹的作品



2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...