2016年12月16日 星期五

7日告別黑眼圈?﹗【MEDiPLUS白眼圈】試用報告﹗

 

無人想要黑眼圈﹑眼袋,但偏偏我好似一出世就有黑眼圈﹑眼袋,咁多年嚟,用盡不同的辦法都對付唔到佢。直到依家,年紀又大咗,湊住 2個小朋友,長期唔夠訓,自己又成日對電腦﹑玩手機﹑煲韓劇...呵呵呵...對熊貓眼...越來越嚴重﹗

今次試用 MEDiPLUS【白眼圈】褪黑藥效眼療膏強效版 (15ml),廣告話可以幫黑眼圈「7日減7度」﹗﹗﹗今次『強效版』的滲透度強3倍!經臨床證實 7天減淡頑固黑眼圈,24小時持續修護,激發骨膠原再生,增加眼周肌膚彈性,回復細緻年輕。

嘩嘩嘩﹗咁神奇?﹗我緊係要即刻試下啦﹗﹗﹗

睇返 MEDiPLUS 【白眼圈】褪黑眼療膏強效版,主要針對以下問題:
1. 黑眼圈、眼袋纏繞多年
2. 經常捱夜
3. 長期使用電腦
4. 配戴隱形眼鏡
5. 喜歡搓揉眼睛
6. 眼部化妝及不當卸妝
7. 預防眼圈眼袋

嘩...我中咗 1﹑2﹑3﹑6﹗

MEDiPLUS【白眼圈】褪黑藥效眼療膏強效版 (15ml),標準價: $259,激搶價: $199,萬寧有售。

MEDiPLUS褪黑眼療膏強效版,有5大嶄新歐洲技術成分:
1. Haloxyl: 能修補眼部皮層脆弱的微絲血管及增強淋巴循環,減少瘀黑及啞黃色調。

2. Eyeliss: 有效消除浮腫,回復平滑。

3. Eyeseryl: 可改善眼周鬆弛現象,增加眼周肌膚彈性,減少浮腫水腫。

4. Renovage: 修補細胞DNA機制,促進膠原蛋白更生,改善眼部緊緻。

5. PML Vitamin K: 活化深層細胞,改善眼圈周圍的黯沉現象,為眼圈肌膚注入活力。


質地係 milky cream狀,都好易推開﹗

哈哈哈﹗不好意思啦﹗產品試用,又要出我個素顏樣﹗
用咗一個星期,我自己覺得黑眼圈有明顯的改善,另外就是眼袋,對眼都 firm 咗﹗


比返張有化妝的大家比較下,眼袋真是唔見咗呢﹗


MEDiPLUS【白眼圈】
https://www.facebook.com/mediplushk/

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...