2016年12月1日 星期四

一個人的晚餐【Nakayo食堂】



每次做完 facial,我都會去我新飯堂 【Nakayo食堂】,食物質素唔錯,而且價錢唔貴,我好少食魚,但就鍾意食呢度的魚,我都覺得幾神奇,不過正常晚飯時間好多人,唔係我都會帶大頭妹小丸子嚟試下﹗

我平時食開照燒油甘魚,成日都想試下個比目魚西京燒,因為我夜去,次次都賣晒,今次終於試到,但都是照燒油甘魚好味啲﹗可能我自己有少少誤會,我以前跟日本人老師學的西京燒係會放麵豉醬上魚上面再燒,呢度都無麵豉醬既?﹗


啲肉好似好散,可能我自己唔鍾意食比目魚的質感,下次都是食返油甘魚﹗

大家 like 咗我地的 Facebook page 未呀?未就快啲 like啦﹗



沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...